Recenze (1 017)
Cesta do ráje (1997)
Filmy ze zajateckých táborů jsou vždy zajímavé, můžeme zde vidět japonské pohrdavé chování vůči ženám z Evropy, skvělé herecké výkony jsou opravdu přesvědčujícím důkazem o utrpení žen v těchto podmínkách.
Ponorka U 864 (2006)
Mě hrané dokumenty nevadí, tenhle je celkem napínavý, konec války vždy sebou nese nějaké tajemství jak na souši, na vodě :) A mezi jednu záhadu bude patřit i tato ponorka.
Záblesk (1992)
Skvělé špionážní drama z druhé světové války s nádechem romantiky.
Peklo je pro hrdiny (1962)
Báječný válečný film, Steve McQueen je skvělý :)
Nanking! Nanking! (2009)
Postrádám tam pořádné dialogy, čínská produkce se snaží hlavně zobrazit masakr a tím zhuntovat vaší psychiku, čekal sem, že to bude více kruté. Kdo četl více o masakru v Nankingu, tak toto filmové znázornění ačkoliv bylo kruté, je to pořád slabý odvar toho co se tam dělo během japonské okupace.
Teror na kolech (1987)
Jako válečný film to není špatné, nechápu jak se na začátku mohla objevit T-72, sledoval sem to originál takže mi vadily anglicky mluvící Němci, neuvěřitelné jak takový detail může zkazit sledování filmů.
Dvě svatby (2010) (TV film)
Film na zabití času, nic dokonalého sem nečekal. Patří do kategorie jednou vidět stačí.