Recenze (20)
Ace Ventura 2: Volání divočiny (1995)
Najpopici film aky som kedy po ace venturovi 1 videl
Loft (2014)
Pičovina
Jen Bůh odpouští (2013)
Piptovi sa paci ja som spokojny ale nemam rad dlhe vlacive kokotiny :)
Nedotknutelní (2011)
Konečne nový herec schopný v jednej sekunde zahrať 2 tváre sveta :) Go Omar Go !
Následuj svůj sen (2011)
ja som blueboy a nerobi mi problem dat 4 hviezdy :) no matter what color you are, u can still feel the passion :)
Sejmout zabijáka (2011)
Na filme je asi najpútavejší jeho pôvod, a to skutočná udalosť. Pretože vtedy stačí mierne doladiť scenár a častokrát z toho vznikne niečo podobné. "chcete slyšet írskou verzi?.... ten chlápek nahoře zatáhne nitky a je po vás, jinak to nejde", írsky katolík ako vyšitý :) 85%
Experiment (2005)
Nápad zaujímavý a scenár klasika. Prostredie pre horor ako stvorené, ale pocit strachu som mal počas celého filmu snáď len raz, a to keď končil, pretože som vedel , že sa musím učiť na skúšku.
Mechanik zabiják (2011)
Jason nesklamal, kamenný výraz v tvári pri vykonávaní hoci aj tej najprimitívnejšej akcie ma vždy vytrhne. Tentokrát ma však viac ako akčné kúsky bavili scény v jeho prekrásnom dome, ktorý mi dal na chvíľku pocit , že vrahovia môžu mať krásny život. Nerozumiem prečo je to tu podcenené, no je to rozhodne jeden z lepších Jasonových výkonov. 70%
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Jediné na čo sa zmôžem pri myšlienke na tento film je, že si ho musím pozrieť znova...
Šéfové na zabití (2011)
Súhlasím s názorom, že vedľajšie postavy nadchli viac ako hlavné (predovšetkým Colin ma úplne rozsekal). Príjemná komedia, ktorá ma nesklamala, a neľutoval som vstupné do kina. /dik flash56/ (F+S company) 75%