Recenze (412)
Ochránce - Hidžáb (2021) (epizoda)
Houby náboženství, cílená provokace.
Okupace (2015) (seriál)
Výborné co by, kdyby. Podobné "sci-fi", které ovšem z hlediska blízké budoucnosti ani sci-fi být nemusí už bylo vidět v Dni poté. Od Ruska nikdy nevíte, co očekávat.
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Jediný film, který skončí v REALITĚ ZAPOMNĚNÍ.
O nosaté čarodějnici (1984) (TV film)
Výborná zábava, výborní herci. Skvělá pohádka....a pro balbu: že tys propadla z českého jazyka? ostudo...
Oscar 2017 (2017) (pořad)
Aneb když se z kdysi váženého ceremoniálu stane politicky korektní brak. Ta záměna nebyla schválně ani omylem.
Osm hrozných (2015)
Klasická Tarantinovka se všemi svými atributy. Bohužel strašně dlouhá, zájmena první třetina filmu by se dala okleštit a v pak by to bylo za čistých 5*. Ocenil bych, kdyby v tomto případě Director's Cut dal opravdu za vděk stříhání a zejména pak vystříhávání. Ale je to prostě dobré...
Ovčáček (2018)
Ten distribuční název je za trest nebo naschvál?
O zakletém králi a odvážném Martinovi (2018) (TV film)
Zvrhlost předabovávat slovenské pohádky pokračuje. K zblití.
Padesátka (2015)
Hrozná debilita.
Padlé ženy (2002)
Dobře udělaný film, který ukazuje, jaké svinstvo je náboženství, které z lidí dělá jen fanatiky (viz sestry a Crispina) a těm normálním ubližuje. Ty řádové sestry by zasloužily, aby jim dal někdo pořádně do těla. Film bych pouštěl povinně každému, kdo hodlá přestoupit na jakoukoliv víru, aby poznal, jaký to je hnus. Kdyby bůh existoval, nikdy by nemohl dopustit, aby se mu jeho ovečky takhle zbavovaly myslů. A dále: nic proti irské lidové hudbě, ale čeho je moc, toho je moc.