Recenze (46)
Vítejte na jihu (2010)
Řekl bych, že Dany Boon jen převedl Vítejte u Ch'tisů (2008) do italského prostředí a lehce poupravil. Pro mě o dost slabší verze, než zmiňovaná francouzská záležitost. Ale je dobré vidět obě a pozorovat, jak se chovají francouzi a co na samém místě vyvádějí italové.
Vítejte u Ch'tisů (2008)
Moc příjemná záležitost. Kad Merad zase válí. Lepší než Benvenuti al Sud (2010) Doporučuji všem.
Brána smrti (2015) (seriál)
Moc dobré téma.
Vysloužilí lvi (2003)
Dobrý filmeček,který má spád,jen si mohli odpustit americký konec.Lu
Báječný svět (2006)
Včera jsem tento snímek shlédl v Artu.Jde o druhý film volné trilogie Luise Estrada s Damiánem Alcázarem v hlavní roli. Pro středoevropana je to docela emoční gejzír,ale ze začáteční komedie to skočilo spíše na drama,či tragédii. Jinak stopáž je zbytečně dlouhá,chvílemi se to táhlo.Čtvrtou hvězdičku dávám za brilantní konec. Ale stačilo zhlédnout jednou.
Duše K (2010) (pořad)
Vyjímečny Jarda Dušek,ve stejně vyjímečném pořadu,kde se nám představují trošku jiné názory na chod a podstatu světa kolem nás i v nás,než jsme byli zvyklí.Upřímně doporučuji.Odkaz:https://www.youtube.com/user/divadlokampa?nohtml5=False
Fantom Morrisvillu (1966)
Výborný Skopeček.
Když kámen promluví (2010)
Není co dodat.
Metropolis (1927)
Pořád vidím ten klip od Kraftwerku. Výborný.
Umělec (2011)
Co říct? Do kina jsem přicházel s velkým očekáváním,ale žádný velký zázrak.Určitě je to zajímavý počin.Jistě několik silných scén,podtržených dobrou hudbou,ale na Oskara nevím?Chvílemi jsem se nudil.Docela mě potěšil sympatický a docela věrně vyvedený hlavní hrdina,pak můj oblíbenec John Goodman,charizmatický sluha(James Cromwell) a některé momentky jak z černobílích filmů. Plus veselý psík. Já se raději mrknu na klasiku-Erotikon,Metropolis,či Nosferatu.I když se to nedá srovnávat. Tři hvězdičky za dobrou filmařskou práci a za jistě opomíjené téma. ..........Ps: Nejlepší byla závěrečná taneční scéna.