Poslední recenze (76)
Thor: Láska jako hrom (2022)
Ach jo, kam až Thor dospěl... To co mi vadilo úplně nejvíc byl ten nesoulad, jakoby se režisér nemohl rozhodnout co chce natočit a tak tam nacpal všechno. Pardon ale umírání, navíc dost bolestivé + odlehčený, bezstarostný a tupý humor! To vážně nefunguje, buď měl Waititi natočit odlehčenou popcornovou zábavu nebo smutný film o ztrátě a hledání smyslu života. Namixovat takhle protichůdné věci je prostě blbost!!! Předchozí Ragnarok ještě nebyl vystřelený do takového extrému, Love and Thunder je už přes čáru. 2-3*
Shazam! (2019)
Bavila jsem se tak na půl, film je celý takový dětský, což je vlastně logické, když hlavní hrdinové jsou děti. Ale, že se tam jak malý fakan chová i hlavní záporák... Navíc mi stejně jako J.A.S.M. vadil ten rozpor mezi Billly kluk x Billy jako superhrdina, byly to dvě NAPROSTO odlišné osobnosti.
Velký draft (2014)
V americkém fotbale se vůbec nechytám, spoustě dialogů týkající se hry jsem nerozuměla, film je většinu času zdánlivě nedějový a vlastně jako celek nepřináší nic nového, ale přesto všechno jsem si ho užila a bavila jsem se. Z prvních 10 minut je vám hned jasné pod jakým tlakem Sonny je, navíc závěr byl prostě boží a Kevin Costner (pro kterého mám od dětství slabost) celý film utáhl prakticky sám.