Recenze (144)
Bratři Sunovi (2024) (seriál)
Začalo to dobře, ale postupem času šel humor s logikou do hajzlu...jediný, kdo mě zajímal byl Charles + Krvavé boty (škoda tak malého prostoru)
Pravda vs. Alex Jones (2024)
Klidně si přečtu o konspiracích, které fakt do detailu rozebírají nesrovnalosti...ale Jones prostě řekne nějaké hovno a čtvrtina Američanů tomu hned věří...to nemyslíš
Ricky Stanicky (2024)
Cena je borec a u scény s imaginárním kouřením péra jsem brečel smíchy
Anna Nicole Smith: Neznáte mě (2023)
Proč malé holčičky propůjčují hlas starým rašplím?
Barbie (2023)
Dvě hvězdy jenom za Goslinga
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Být to podle komiksu, tak to ještě přežiju, ale tohle fakt ne.
Outlast (2023) (pořad)
Jestli bude druhá série, tak si tam začnou vypalovat tábory hned první den
Parťačky (2023)
Parádní film. Konečně holky, co se mají rádi jako chlapi. Kecy o feminismu si strčte do vagín, vždyť ta jedna chtěla jít do trojky.
Bill Burr: Kámoši, co zabíjí (2022) (pořad)
Těžká nuda
Johnny vs. Amber: Americký soud (2022) (seriál)
Děvka ulhaná zlatokopecká, kdyby dostala po tlamě, tak vypadá jinak.