Recenze (36)
3:15 zemřeš (2005)
Dvě hvězdy pro Melissu George.
Zrcadla 2 (2010)
Poslední minuty naprostá blbost. Žádný smysl, příběh... Jednička docela ušla, ale tohle... Jedna hvězda za lekačky, kterých je dostatek.
Fakta nebo fikce (2010) (seriál)
Samožřejmě to filtruji, ale jsem nadšenec a líbí se mi způsob kterým je to provedené. Neznám žádný podobný pořad, proto dávám 5*.
Proboha! (2008)
Všechny blbosti pěkně pohromadě.
Paranormal Activity: Prokletí (2014)
Záhada poklopu v koberci. Alespoň už to není na odpadáka.
Vřískot (1996)
Podprůměrný. To co se tam odehrávalo posledních pár minut byla fraška. Scéna s autek k popukání :-)
Frajeři ve Vegas (2013)
Naprosto neškodná oddychovka.
Super Size Me (2004)
Film s mnoho zbytečnymi informacemi. Více než o predmetny rozbor jidla jde o sebereprezentaci autora a opravdu zbytecnymi vsuvky.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Táhlo se to až hrůza! Vůbec nechápu co se bude dít celý třetí film...
Hannah Montana (2006) (seriál)
Mám rád Jacksona.