Recenze (112)
Jason X (2001)
Jasně,že běčko,ale já se bavil.Scifi-horor jo jo to je moje.Nechápu to malé hodnocení.
Den trifidů (2009) (TV film)
Knihu jsem četl dvakrát.A film byl super.Nevím co Vám vadí,že je děj přenesen do dnešní doby?Nebo Tv zpracování?Já říkám BRAVO!!!
Po stopách zabijáka (2007)
Já jsem se bavil.Krokouš vypadal dobře.Ale víc jsem se bál těch "černochů"než toho krokouše.
Barbar Conan (2011)
Vždy bude jen Arnold,nemám co bych k tomuhle skoro odpadu napsal.A já se na to tak těšil.
Ocelová pěst (2011)
Já se bavil dokonale.A opravdu i když je to tady již napsáno jsem si okamžitě přiřadil Over The Top a tu strašnou nahrávku co jsem měl kdysi na VHS.V závěru jsem rukama pomáhal boxovat a ani klišé a keci o rodině mě ze čtyř hvězd nic neuberou.
Zrození Planety opic (2011)
Nemohu se dočkat pokračování.Jsem si jistý,že pokračování bude.Dlouho jsem dumal jestli se na to mám vůbec podívat,protože původní verze z roku 1968 je dokonalá.Ale po konci filmu jsem dlouho seděl a v hlavě jen jednu větu-CESAR JE DOMA!
Somrák s brokárnou (2011)
Není nad to,než když se člověk pořádně nasere....
Haló, haló! (1982) (seriál)
Právě jsem dočistil monitor od kafe,které jsem vyprsknul smichy při sledování jednoho z nejlepších sitcomů co znám...
Resident Evil (2002)
Když jsem film viděl poprvé byl jsem nadšen.Okamžitě jsem si sehnal DVD a od té doby jsem ho viděl snad dvacetkrát.Nejlepší horor a skvělá(mám pro ní slabost)Jovovich.Každý další díl mě nadchnul stejně,ale tenhle má pro mne nezapomenutelné kouzlo.Snad i díky hře, kterou jsem na PS a později na PS2 hrál mnoho nocí.
Slavnosti sněženek (1983)
Co napsat,když vše už napsali ostatní.Dokonalost sama....