Recenze (1 101)
Komisař (1998)
Pracoval som pre Europsku Komisiu a film som pozeral s ludmi z fachu a je to jednoznacne najlepsia komedia roka. Ale ako thriller je to tragedia - to ze to je cele nerealne nevadi, ale strasny scenar a ziadne napatie to zrazaju k nepozeratelnosti.
X-Men: První třída (2011)
Najlepší X-Meni. By far.
X-Men: Apokalypsa (2016)
3 hviezdička iba preto, že X-men sú dlhodobo moja srdcovka. Singera stačilo, v porovnaní s First Class sú jeho posledné dve časti tragédia.
Deadpool (2016)
Škoda že už nemám 15. Možno by ma to bavilo viac.
Kravaťáci (2011) (seriál)
Človek si až pri sledovaní Mad Men zistí, aký prázdny a nechcene smiešny je tento seriál.
Šílenci z Manhattanu (2007) (seriál)
Až záver piatej časti šiestej série mi ukázal aký je tento seriál jedinečný.
Zoolander No. 2 (2016)
Jednotka stále za 5. Toto je tragédia.
Krize (2015) (seriál)
Ak by to cele bolo iba s Robbinsovym ministrom zahranicia, bolo by to za 5. Bohuzial, niektore linky su tazka nuda (piloti). Also, Eritrea v poslednej casti pobavila, pripomenula domov, skoda ze druha seria bola zrusena.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Po 4 seriach je to uz iba strasne otravne.
Jak vycvičit draka 2 (2014)
Jay Baruchel by mal mat zakazane robit dabing pre animaky, ktore sa snazia posobit epicky. Jeho hlas robi aj z tych najviac osudovych momentov frasku. Inak, vyrazne slabsie ako skvela jednotka.