Recenze (670)
Áčko (1997) (pořad)
Jako malej jsem tam jednou dělal křoví. Pamatuju si, že to bylo samej feťák, čórkař nebo blázen :-)
Akta X – Akta 1: Neotevřená akta (1995) (video kompilace)
Akta X na vrcholu! Je tam všechno - viz novoten. 90%
Akta X - Film (1998)
Sci-fi pecka s neskutečnou atmosférou. Na seriálu jsem vyrost (takže možná nejsem objektivní) a tohle se směle vyrovná prvním dvoum řadám a "Neotevřeným faktům". Vláda, Mulder, federální agenti, Scullyová, včely, UFO, všechno! 90%
Akta Z (2008) (seriál)
Jedna za snahu, ale je to těžká amatéřina. A přitom točit FF stojí pár korun. No jo, ale chce to alespoň kousek talentu, nemůže to dělat hned každej vocas.
Aligátor (1980)
Dneska už by mě krokouš asi nenadchnul, ale v dětství to byl můj oblíbenej animal horor. Tři hvězdy jsou zasloužený / 50%
Aligátor II (1991)
Dvojka už je slaboučkej vývar. 10%
Alois Nebel (2011)
Musím to dát ještě jednou. Třeba bude hodnocení lepší.
Americká krása (1999)
Tohle je kult. Lester v podání Spaceyho, to je prvotřídní výkon. Do toho hromada dalších zajímavejch postav a pohodově-průserovej feelin. 90%
A Morning Bath (1896)
Černá mamba meje svý malý dítě. Je to jednoduchý, ale tahle ženská neumí ani to.
Anakonda (1997)
Vtipný béčko s Ice Cubem a mladou round-ass queen Lopez. Vyzvracenej Jon Voight, totální demence postav a další bonusy obsaženy. Dávám padesát