Recenze (121)
Čínská čtvrť (1974)
Bomby, šupy, pecky = Nicholson, Polanski, scénář!
Gauneři (1992)
V podstatě brutální obkecávačka jedný nepovedený loupeže. V pár aspektech lepší než Pulp Fiction. Velmi dobře obsazené, z každýho Quentin ždímá maximum. Klobouk dolů za takový debut!
The Beauty Inside (2012) (seriál)
Pecka. Super námět. Tvůrci zatím plně využívaji potenciál toho, že se každý den budí jako jiný člověk. Hodnotím po 2 dílech.
Million Dollar Baby (2004)
Slint je jednoduše frajer. Zahraje si ve filmu, kterej si zrežíruje a aby toho nebylo málo tak si jěšte napíše hudbu.
Smrtonosná past 2 (1990)
Jasný, všechno je hodně podobný jako v jedničce, ztrácí to i její kouzlo. Ale dvojka má lepší scénář a není tolik přímočará. Najde se tu i zvrat. Teroristi jsou drsnější. A John stejně dobře hláškuje. Pro mě stejně dobré.
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Jeden z mála seriálu, kterej se dá sledovat s českým dabingem. A jediný seriál, u kterého je lepší slovenský dabing. Ten dodává vtípkům na ráznosti. Díky němu zvyšuju na 5*. Je to v podstatě pořád dokola, ale málokdy se najde díl, u kterýho se nezasměju. A to se cení.
Demolition Man (1993)
Já to snad viděl 100x! Na tomhle jsem vyrůstal. Komediální akční pecka nabitá hláškama, který umím do dnes! Sly v nejlepší formě. Snipes jako krutej záporák a Sandra? To byla láska mých předpubertálních let. Nejednou jsem o ní měl vlhký sny.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Nejvtipnější seriál jaký jsem kdy viděl. Hlavně protože se nikdo s ničím nesere, například s vulgarismy. První dvě série jasných 100%. Nathan byl tahoun, a tak když oznámili že po druhé sérii končí měl jsem strach jak to dopadne. Ale Rudy ho zvládl nahradit. I když jeho schopnost je naprosto k hovnu. Ve třetí se najde pár horších dílu, takže za ****. No a jak to bude vypadat dál? Těžko tenhle seriál zachrání, když se bude obměňovat celé obsazení. Uvidíme....
Hvězdný prach (2007)
Krásná pohádka za málo peněz, kterou si mě Matthew Vaughn získal. Kvalitní příběh je základ úspěchu. Není to žádná tuctovka o tom jak dostaneš princeznu za ženu a půl království k tomu. Baví mě ta romantika, Claire Danes, sice není moc krásná královna, ale já se do ní zamiloval (do postavy) v momentě kdy promlouvá k "myši" . De Niro jako bukanýrskej pirát to je třešnička na dortu. A druhá je soundtrack!
Hledám Amy (1997)
Vážný a zároveň odlehčený pohled lesby a homosexuály. Hlavně oceňuju ty nekonečné dialogy, kdy se jeden snaží přesvědčit druhého. Plné sexuálních vtípků, odkazů na komiksy a podobně. Hlas JL Adams jednoduše zbožnuju. Film patří mezi mé TOP, stejně jako Kevin Smith. Mazák největšího kalibru. Snoochie boochies!