Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Akční
  • Komedie
  • Animovaný
  • Dokumentární

Oblíbené filmy (10)

Interstellar

Interstellar (2014)

Vedle Interstellaru jsou všechna ostatní sci-fi jen neškodné pohádky pro děcka. A vlastně téměř všechny ostatní filmy taky. Monstrózní, epický, velkolepý, tato označení sedí k tomuto filmu a k žádnému jinému. A kdo na něm nebyl v Imaxu, tak už nikdy nezjistí, proč byl imax vlastně postaven. Hudba (Hans Zimmer): 5z5 (100%)

Drive

Drive (2011)

Textový komentář zkrátka nemůže vystihnout můj pocit z tohoto filmu. Toto je z jiného vesmíru, zhmotněno Refnem třemi prvky. Hudba, kamera, Ryan Gosling. Hudba (Cliff Martinez): výjiměčně ponechám bez hodnocení

Walter Mitty a jeho tajný život

Walter Mitty a jeho tajný život (2013)

Vizuál, hudba původní i použitá, herci. Bene Stillere, jak se ti tohle povedlo? Jak je mi tenhle film blízký, od základní myšlenky a tím, jak jí podává, až po každý jednotlivý vtípek, je jasné z mého hodnocení a okamžitého umístění v mé TOPce.

Jak vycvičit draka

Jak vycvičit draka (2010)

Je víc animáků, které jsem ohodnotil plným počtem, nicméně následující tvrzení (které smažu hned, až nebude pravdivé) platí stále: TOTO je pro mě nejlepší animák všech dob. Skvěle napsaný, celý film je dynamický (jediná scéna není zbytečná) a plný emocí. A celkový dojem umocňuje hudba. A to nejkrásnější hudba, jaká kdy byla napsána k animovanému filmu, a dost možná k jakémukoli filmu vůbec. Johne Powelle, smekám, podobně se ti s Hansem povedla ještě Kung Fu Panda 2, ale toto je přece jenom o třídu výše. Napadá mě mnoho dobré filmové hudby, ze které si pamatuju jeden dva motivy, ale tuhle znám nazpaměť od úvodních po závěrečné titulky. Nádhera. Hudba (John Powell): 5z5 (100 %)

Rivalové

Rivalové (2013)

Dokonalý film, neskutečně dynamický a strhující po téměř celé dvě hodiny, k čemuž velmi dopomáhá Zimmerova skvěle ladící hudba. Velmi dobře nasnímané závody se spoustou kamerových vychytávek. Je to i dobře napsané, závody proložené epizodkami utvářejícími celkovou atmosféru. Zkrátka tomu není co vytknout. A ještě jsem zapomněl na ústřední dvojici, Brühl a Hemsworth si fakt sedli. Hudba (Hans Zimmer): 5z5 (100%)

Nevědomí

Nevědomí (2013)

Joseph Kosinski nám opět přinesl dokonalý vizuálek s neméně dokonalým hudebním doprovodem. Tohle on prostě umí a jeho styl mi dokonale sedí. Už v Tronovi, kde nám k tomu hráli Daft Punk, mi to stačilo k naprosté spokojenosti a vůbec jsem si nevšímal dementního scénáře. V Nevědomí se nad příběhem přemýšlelo trochu víc a rozhodně se to povedlo, i když bylo využito různých šablon z jiných filmů. Ve výsledku tedy ještě větší spokojenost a v Imaxu, kde mi k tomu hrály M83 opravdu na plný pecky, to byl zážitek. Hudba (M83): 5z5 (100%)

Příchozí

Příchozí (2016)

Tři zhlédnutí byla potřeba. Poprvé jsem si užíval perfektní atmosféru především prvního kontaktu, ale i celého filmu a zajímavé myšlenky ohledně komunikace. Bohužel jsem se ale dostatečně nesoustředil na příběh jako celek (nebyl jsem na to připraven), a tak když film skončil, uvědomil jsem si, že jsem ho vůbec nepochopil. Podruhé už jsem tušil, odkud vítr fouká, a mohl jsem tak pochopit ten základ, o co vlastně šlo. No a potřetí, již s tímto vědomím, jsem si teprve dosytosti vychutnal film ve všech ohledech a vše krásně zapadlo na místo. Toto opravdu není žádná jednohubka. Bravo!