Recenze (54)
Policie Hvar (2024) (seriál)
Příjemný, pohodový seriál, žádná agresivní věc, vše bráno s humorem, podle mě takový detektivní seriál tady chyběl, za mě super
Most špiónů (2015)
Na film jsem se těšil, ale velmi zklamal. Jak může mí takové hodnocení? O nic tam nejde, nemá to souvislý děj, akci, napětí, prostě nic. V tomto filmu se nic neděje, pořád se jen mluví, ale o ničem. Ani jsem nevydržel se dodívat, protože taková nuda se nedá vydržet.
Tábor tygrů (2000)
Za mě teda film o ničem, vydrzel jsem se dodivat s vypětím sil, ale nuda, o nic tam prakticky nejde, žádná akce, asi holt musím ještě dospět do takových filmů
12 let v řetězech (2013)
Velmi příjemný film, má to děj a drama, zaujal mě od začátku až do konce, dobře natočené.
Na špatné straně (2018)
Nevím, ale od začátku nuda, nuda, nuda...kde je nějaký děj, akce, zápletka. Vydržel jsem asi 40 minut a film jsem vypnul. Naprostá ztráta času, o ničem.
Znamení (2002)
Jako fakt 79%? Za mě teda nuda od začátku, žádný rozumný děj, prostě nic, co by mělo zaujmout od začátku, po dlouhé době film, který jsem ani nedokoukal
Dům tisíce mrtvol (2003)
To byla ale kravina na entou, pitomý film o ničem, ztráta času
Šedá zóna (2001)
Za mě výborný film, který jsem viděl po osobní návštěvě Polska a přímo tohoto tábora.Silný zážitek, pěkně natočeno.
Chuckyho nevěsta (1998)
Teda to byl ale blbý film, nuda, levné efekty, prostě ne :-(
Přízrak univerzity (2001)
Film se mně líbil, má to děj i atmosféru.