Recenze (25)
Vy nám taky, šéfe! (2008)
občas docela dobré jokey, ale jinak bezduchá sračka se skutečně otřesnou hudbou!!!!
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
1. film který se mi líbil víc než knižní předloha
Městečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Pro mě osobně asi nejlepší seriál díval jsem klidně na 6 dílů denně (docela slušná porce nee??? :-) :-) :-)) .. ..special agent dale cooper - federal bureau of investigation je nejleší vyšetřovatel FBI na světě a Hawk, Andy a Harry jsou nejlepší cajti na světě!!!!
Život je ples (2012) (seriál)
za nápad a obsazení 5* ; za děj 2* a za zvleklost odpad takže to přesně vychází na 3*; teď to trochu ztratilo když umřela Líza (Květa Fialová) , která hrála skvěle ale výkony některých dalšách herců stojí také za to (Vlasáková, Krampol, Brzobohatý a Janžurová)
Projekt Da Vinci - Hledání pravdy (2006)
docela pěkně udělaný dokument který podněcuje k dalšímu zoumámí pravdy o Da Vinciho životě, řádu Templářských rytířů, svatém grálu atd.
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
skvělá parodie na dnešní situaci v české politice!!!!
Kdo přežije (2000) (pořad)
Fakt hustá a ulítlá podávaná
Santiniho jazyk (2011) (TV film)
Pár slovy: Zvláštně pěkné
Antikrist (2009)
Film je jen ukázkou hnusnýho myšlení Larse Von Triera...
Leo & Fred (1986) (seriál)
svělej animovanej seriál s na tu dobu výborným nápadem / nagy animációs sorozat abban az időben egy nagy ötlet