Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Pro mě spolu s Montym Pythonem nejlepší britský komediální seriál.. Tolik hlášek, situací, teorií.. Škoda že nelze udělit těch hvězdiček šest.. DIREKTIVA # 1742 - Žádný důstojník se nesmí hlásit do služby v zrzavém tupé.
Rodina Sopránů (1999)
Odpočívej v pokoji (2001)
Dexter (2006)
Hodně napínavý a scénáristicky promyšlený seriál. Kombinuje kriminální seriály (vedlejší Dexterovy vraždy) a dramatický seriál na pokračování ve stylu Hrdinů (ice truck killer). Samotnou hlavní postavu Dextra si oblíbíte, i když svou vážností vás nechá po celou dobu v nejistotě, jelikož nevíte jistě, jak se zachová. I flashbacky vás budou bavit, protože ty mají především za úkol vás s hlavním hrdinou sblížit a pomoci pochopit, proč se to všechno děje. Tak to by bylo zhruba vše k první řadě. Už se těším na druhou.
Misfits: Zmetci (2009)
Jednoznačná plná palba za obě série, seriál přeplněný napětím, příběhovými kličkami a parádním suchým humorem.
Griffinovi (1999)
Seriál postavený na stejném konceptu jako Simpsonovi, s obrovským rozdílem v humoru, který se hodně blíží k tomu britskému.
The Wire - Špína Baltimoru (2002)
Father Ted (1995)
Hodně ujeté, hodně černé, hodně vtipné.. Tak velkou prdel z církve si dovolil už jenom Monty python. První série se teprve rozjíždí, ale co přijde potom, to se jednoznačně vyšplhá na pět.