Recenze (2 812)
Resident Evil (2002)
Normalni vyvrazdovacka nic vic, nic min, ale za Millu Jovovich musim hvězdičku přidat
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Sice porvé když jsem to viděl, tak jsem to považoval za skvělej film, ale měl jsem pocit jako kdyby tomu něco scházelo, jenže když jsem viděl tu nejnabušenější rozšíenou verzi, která existuje, tak jsem okamžitě změnil názor a teď už bych váhal, kterej z těch tří dílů je nejlepší, protože 4 hodiny utečou jako voda a nezanechaj jedinej náznak nudy nebo něčeho podobnýho, prostě čtyři hodiny přeplněný skvělými efekty, naprosto dokonalou hudbou, bezchybnými hereckými výkony a nezapomenutelným dějem, který celou tuhle trilogii uzavírá, tak jak se sluší a patří a tentokrát mi dokonce nevadil ani ten zdlouhavej konec, prostě paráda
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Vizuálně velice povedný,skvělej dobrudružnej pirátskej příběh a Johnny Depp zase předvádí, že patří k těm lepším hercům, ale filmu dosti škodí jeho délka, která je podle mě, tak o půl hodiny delší než by měla být a také se mi nelíbí až přílišný nalíčení Deppa. Škoda jinak by to bylo za pět hvězdiček. Tak po několikátým shlédnutí musim změnit hodnocení, protože čim častěji to vidim, tim se mi to líbí víc a tentokrát mi nevadil ani nalíčenej Depp
Bratrstvo vlků - Hon na bestii (2001)
Mě se to hodně líbilo. Ta bestie sice neni moc vizuálně podařená, narozdíl od prostředí filmu, ale jinak má film skvělý bojový scény, parádní kameru a zajímavej děj. Je to jeden z mých oblíbených filmů, na kterej se vždycky rád kouknu
Scooby-Doo (2002)
Animace nic moc, přiběh taky nic moc a u herců to taky neni zrovna nejlepší, ale jako celek je to celkem příjemná komedie která dokáže pobavit
Zkurvenej pátek (2000)
je to takovej "černej humor", ale občas to je docela sranda
Anatomie (2000)
Franka Potente a pitvací scénky zaživa, to je určitě přednost tohohle filmu, ale i příběhově to neni špatný a někdy to dokáže hodně solidně napnout
Hledá se Nemo (2003)
Velice podařený rodinný film s ohromujícími animacemi a zdařilím příběhem.
Nakládačka (1977)
Slušná komedie z prostředí hokej ve stylu čím víc soupeřů zraníš tím líp
Hrdina (2002)
nejnádhernejší bojový scény, co jsem kdy viděl a že jsem toho viděl hodně, jejich vizuální ztvárnění je prostě dokonalost a příběh taky rozhodně neni špatněj, navíc Jet Li v bojových scénách málokdy zklame a tady předvádí to nejlepší, co umí.