Recenze (6 927)
Pohádka o věrnosti (1993) (TV film)
Televizní pohádka, která nenadchne, ale příběhově je paradoxně plnější, než řada lépe hodnocených.
Stopy, fakta, tajemství (2012) (seriál)
Především díky Stanislavu Motlovi, který je veliký profík, dávám čtyři hvězdy. Tohle byl prostě kvalitní pořad.
Film o filmu Kozí příběh se sýrem (2012) (TV film)
Tolik skvělých herců propůjčilo svůj hlas některé z postaviček v animáku. Bohužel jejich provedení, stejně jako síla příběhu jsou ale tak nízko, že to nestačilo.
Hyde Park Civilizace (2012) (pořad)
Dobrá příležitost por vyjádření svých názorů a jejich konfrontace s nějakou z osobností. Ocenil bych hlavně vyváženost témat.
Kanibalové - Legendy a skutečnost (2007)
Nepřišlo mi to nijak dobré. Tak trochu jsem spoléhal na to, že se dozvím něco více o historii kanibalismu, kde, proč a jak dlouho existoval. Nestalo se.
Letadlová loď - Pevnost na moři (1995) (TV film)
Letadlové lodi jsou opravdové pevnosti. A v moderní válce se stále více ukazuje, jak jsou vyjímečné a vlastně nepostradatelné, pokud chcete zasáhnout kdekoli na světě nepřítele bez nejmenších ztrát.
Letadlová loď v boji: USS-Enterprise (2007) (TV film)
Přestože nejsem nějakým extrafanouškem vojenské techniky, tohle je naprsto něco famózního a zároveň to odpovídá na otázku, proč tak málo zemí disponuje něcím takovým jako je letadlová loď.
Ruská revoluce v barvě (2004) (TV film)
Mám rád historii, zajímám se o ni. Proto jsem tenhle dokumentární film zhltnul jako malinu. V barvě je totiž najednou celá ruská revoluce mnohem děsivější.
Žížaláci (2009) (seriál)
Ptákovina s plastelínovými žížalkami nenadchla ani děti, tak nevím, pro koho, nebo pro jakou věkovou skupinu jsou dělané.
The Simpsons 20th Anniversary Special: In 3-D! On Ice! (2010) (pořad)
Simsonovi, stejně jako Šmoulové by se prostě na 3D podle mého převádět neměli. Když jim to neuškodí, tak jim to aspoň určitě nepomůže.