Recenze (176)
Rabbits (2002)
Další Lynchova podmanivá hra na děsivou záhadu. Jeden králík a dvě králičice bydlí v malém bytě. Těžko říct, jestli to je rodina či jiný spolek. Králík má tajemství a nejspíš někoho zabil, nějakou ženu. Dvě králičice žijí v nejistotě a ani nevědí, co jejich králík vlastně dělá ("Každé ráno chodí pryč a vrací se až pozdě večer.") To bylo jediné, co jsem z toho vyvodil, ale daleko víc je to podle mě o odkrývání vlastních temných zákoutí. Králící jsou jenom emocionální prožitky něčeho špatného, ale to špatné se odehrává v našich hlavách. O nic víc podle mě nešlo. Ale každopádně je to povedený experiment.
Infekce (2004)
Sice se to nedá vzhledem k mnohoznačnému konci dost dobře interpretovat, ale oplývá to dokonaloe psychotickou atmosférou a vlastně to zachycuje temná zákoutí mého mozečku.
Vlk (1994)
Do tohoto vyprávění polopatické znázornění Nicholsona jako vlkodlaka nepatří.
Než ďábel zjistí, že seš mrtvej (2007)
Totální destrukce:)
Městečko South Park: Říše fantazie (2008)
Tento triptych má šťávu, spoustu originálních momentů, Al Gorea, lidoprasomedvěda (což je napůl medvěd a napůl lidoprase), lesní zvířátka a Butterse jako hlavní postavu. Ale pořád si myslím, že tomu schází lehkost, která se Parkerovi a Stoneovi mnohokrát vešla do jediného dílu.
Dotek Medúzy (1978)
I am the man with a power to create catastrophe!
Přepadení 13. okrsku (1976)
Jedinečná záležitost. Jedna z mnoha variací na jedno téma. Hitchcockovi ptáci, Romerovy mrtvoly a Carpenterovi gangsteři.
Santa je úchyl! (2003)
Úchvatně vulgární, místy překvapivě originální, jindy dost trapné a mnohdy velmi vtipné.
Darkened Room (2002)
Začíná to slibně, ale obávám se, že co pak následuje, není moc převratné. Vlastně spíš skoro k neposlouchání. Na tak malém prostoru podle mě nejde rozehrát takové mystérium.
Miluj bližního svého (1999)
Řekněme průměrně vyprávěný thriller se skvělým Jeffem Bridgesem a stylově důvtipný, jehož konec nebo spíš finále zanechává velmi intenzivní mrazení v zádech a celkově dojem z filmu pozvedá.