Recenze (5 204)
Napětí (2021)
Jedna len za to, jak dobre to čajka hrala. 1 z 5
Pátrání za devatero horami (2023)
Japonci si dobre uleteli. Natočili detektívku zo sveta rozprávok a to ma pojeb, nebolo to vôbec zlé. Kostýmy, ksichty, príbeh, všetko fajn. Už len porno zložku do toho a mali by sme dokonalý film. 2 z 5
Pozor, padá SNG! (2023)
Hneď v úvode hovorím, neviem veľmi hodnotiť dokumenty. Buď ma bavia, alebo nie. Toto ma bavilo, mám však výhrady. Na SNG sa pozeráme cez riaditeľku, cez jej osobu, jej emócie (ktorých bolo neurekom) jej názory a tak celkovo je to taký sprievodca. Osobne mi vadila hudba a viac porovnávačiek SNG s ostatnými Dedečkovými stavbami, výpočet signifikantných prvkov, ľahké porovnanie a tak. To isté pri samotnej rekonštrukcií. Čo sa z jeho návrhov podarilo zachrániť, zachovať a čo naopak muselo byť odstránené. Ako vravím, pozerá sa to dobre, je to vtipné, krátke a na konci nemáte pocit, že chcete skočiť z okna. Pri slovenskej tvorbe veľmi dôležitý pocit. Lepšie 3 z 5 (Kino Lumière v SNG)
Tři mušketýři: Milady (2023)
Dvojka, ktorá je kvalitatívne na úrovni jednotky. Som veľmi rád, že vznikla táto séria a približuje klasiku v modernom šate. Opäť jednozáberové bojovky, tento krát aj veľká bitka o pevnosť. Boli ale inak rozmiestnené, divák môže mať pocit, že ich je menej a viac sa nedí. Neni to pravda. Príbeh skvelý, posúva sa to, postavy sa vyvíjajú a dozvedáme sa zase veľa nového. Zvraty v závere a straty postáv sú presne to, prečo chceme aj trojku. 4 z 5 (Kino Mladosť)
57 vteřin (2023)
Prekvapenie. Čakal som nejaký tupý akčňák a dostal som celkom zábavnú sci-fi s krátkym cestovaním v čase, svižnú, nenudiacu, kvôty splňujúcu podívanú. Za mňa dobre. 3 z 5
Zabiják (2023)
Samotársky zabiják si viac pokecá sám so sebou ako s okolím. Miestami to bolo otravné. Taktiež trochu trvá, kým si divák zvykne, v akom duchu to celé bude. Nepovedal by som, že to bola nuda, no akcie tam veľa nebolo a ten príbeh tiež nie je neokukaný majsterpís. Tu musíte mať radi Finčera a Fasbendera, inak nad tým zlomíte palicu, alebo pušku či bongo. 3 z 5
Kráter (2023)
No film jak kokot. By ma len zaujímalo, kto z nich bol buzerant. ODPAD!
Ukrajina: Rok války (2023) (TV film)
Hrrr na ne! Na kurvy červené! 5 z 5
Archiv (2020)
Žiarlivé roboty sú číre zlo. A ešte to bolo aj lacné. 1 z 5
Nevyzpytatelné cesty Boží (2022)
Toto by chcelo ešte jedno videnie s plnou pozornosťou, lebo ako takto na pol oka som z toho ostal dosť zmätený. Lenže je to dlhé jak týždeň pred výplatou, takže druhé pozretie nehrozí. Zaujímavý snímok. 3 z 5