Recenze (5 192)
Nekonečný boj (2015)
Jasné, že je náborárstvo ťažká práca, a prečo? Lebo je to práca s ľuďmi! Téma je fajn, nie tak často ukázaná, ale celkovo film nemá čo ponúknuť. Je to dráma, ktorá nechytí, lebo u žiadnej z postáv sa neide do hĺbky a žiadna nás vlastne ani nezaujíma. Film len na dokreslenie obrazu o armáde a jej menej známych častiach. 1 z 5
Mučen pro Krista (2018)
Rumunskí cigáni v rúchu kresťanstva vyplakávajú, ako boli prenasledovaní, bití a mučení zlými komunistami a ako oni za nič nemohli. Och, to si snáď robíš srandu. A aj tak to niekto dokázal prežiť. Žasnem. ODPAD!
Soupis kandidátů (2019) (TV film)
To nevymyslíš, to je Kanada. Ja len dúfam, že čajka ten prejav hrala, lebo ak ho má taký v skutočnosti, tak by som ju asi ošpliechal elektrickou kolobežkou. ODPAD!
Mistr (2020)
Ach, neverím tým poliakom ani nos medzi očami. Robia z tých nemcov úplných a neschopných debilov. A to sa vôbec nebudeme baviť o filmových, logických a dejových chybách. Ked sa to už rozbehne, príde gap so smutnou hudbou a môžeme napätie budovať odznova. Videl som už lepšie športové a táborové filmy. Slabučičké 3 z 5
Bod varu (2021)
Šialené. Absolútne mimo moje chápanie. Ako sa dá v takomto prostredí robiť? Neskutočné, čo sa tam dokáže odohrať. Jasné, posralo sa mu všetko, čo sa posrať mohlo a jasné, bolo to vyhrotené pre ten efekt, ale aj tak. Väčšina tých vecí sa môže diať, všetky vzťahy čo tam sú, na pracovisku, s hosťami, rôzne vplyvy, no brutal. Ďalší hrot je, že je to jeden záber. Nostalgicky som si zaspomínal na legendárnu Victóriu, ktorá mi takto presne ustrelila dekel a tomuto sa to podarilo tiež. Len to nacvičiť, pripraviť, naučiť sa, kto má kedy čo urobiť, masaker. Bod varu je určite film, ktorý vás nenechá chladných a je úplne jedno v akom smere. Je to tak komplexné, že každý si tam niečo nájde. Nedá sa inak ako 5 z 5
Chůva jménem Alex (2017) (TV film)
Ďalší kvalitný kanadský thriller. ODPAD!
Hodina stínů (2021)
Sfilmovaná divadelná hra (podla mna), na ktorú ale musíte byť nastavený. Ja som nebol. Židovské drísty o smrti ma nezaujímali, aj keď som rozumel ich pohnutkam a motivácií, nedokázal som sa na nich napojiť a prežívať to s nimi. Niekto si to asi pôjde, ja to nebudem. 1 z 5
Ztracené okamžiky (2019)
Drámičky zo zasneženého prostredia, kde mne bola zima za všetkých. Avšak, nevybočovalo to z rady podobných námetov, akurát, že tu dali nepočujúceho a končilo sa to tak, ako sa to končilo. Subjektívne to malo pol dna a nie 90 minút a správanie matky mi prišlo dosť nelogické. Ako podmaz fajn, nedokáže to ale strhnúť. 2 z 5
Směna (2020)
Tak tak, čo ste si napúšťali do krajiny, to máte. A už to bude len horšie. Čo sa filmu týka, chcelo to byť veľmi raw, ale tie roztrasené handky a detaily po chvílke začnú liesť na nervy. A aj šofér bol čistý čurák. Mal milion príležitostí to vyriešiť a neurobil nič. Objektívne 2, ale takúto situáciu som ešte nevidel, takže 3 z 5
Marťanské lodě (2021)
Netuším o čom to malo byť, lebo som nepočul a nerozumel som im ani kokot. To keď sa takto točí v Brne, tak to nech s tým idú do piče. Zvukára asi platili pivom a ten im to vrátil. Nedopozerané. ODPAD!