Recenze (5 187)
Sloní píseň (2014)
Úplne som čakal nejakú nervy drásajúcu, dialógovú drámu, kde do poslednej minúty nebudete vedieť, čo a ako. Čo som dostal? Klasickú kanadskú píčovinu, čo sa chcela hrať na veľmi sofistikovaný thriler, vznikol z toho len nezaujímavý blábol, ktorý sa vás snaží držať v napätí, ale vám je to niekde od polky úplne jedno. Proste filmy s bláznami sú už raz také. 1 z 5
Jak roste naděje (2014)
Rodinná dráma s prímesou dawňaka. Našťastie, je to príjemne natočené, nie urputne dlhé a netlačí sa až tak na emočnú pílu. Ale inak je to drist na vyplnenie sobotného večera na Markíze. 1 z 5
Já, Earl a holka na umření (2015)
Po prvých piatich minútach som vedel, že toto bude niekde v kalných vodách môjho hodnotenia. A po tom čo jej pustil ten desný, záverečný film, som sa v tomto presvedčení len utvrdil. Nebavia ma tieto stredoškolské emočné, umierajúce pičoviny. Nech pri tom slzia teenky, mne s tým dajte už pokoj. ODPAD!
Megan Leavey (2017)
Úplne klasická americká dráma. Nič zvláštne. Emócie, zvieratá, jedna bomba s prestrelkou. Začiatok lahko natiený charakter postavy, potom výcvik z rýchlika, nasadenie so spomínanou akciou a zvyšok už len boj za adopciu, psychické problémy a klasický happyend. Súcitné 3 z 5
Obhájce nevinných (2019)
Vyplakávajú a ešte dlho vyplakávať budú. Ozaj, koho to ešte zaujíma? 1 z 5
Příliš malý svět (2019)
Ako, natočiť dvojhodinový film o narušenej astronautke, je seriozne umenie. Žiaľ, nie pre mňa. Nedokázal som sa do nej nacítiť. Bolo to strašne rozťahané a pritom sa tam dokopy nič nedeje. Jej hrabe, nevie či to je z vesmíru, či je len paknutá, a blúdi niekde medzi realnym životom a snom. Ozaj sme toto potrebovali? 1 z 5
Leviatan (2014)
Tieto ruské pičoviny, nasilu dlhé, nasilu nudné. Len sa tam chlastá, nič sa nedeje a kecajú o pičovinách. Len za streľbu na pikniku 1 z 5
Husí kůže 2: Ukradený Halloween (2018)
Po nápaditej a vtipnej jednotke prišla klasická dvojka. S otrlým dejom, pubertiakmi na strednej, s tým spojené všetky dostupné klišé, zbytočne ukričané a tak celkovo, nezaujímavé. 2 z 5
Husí kůže (2015)
Jednoduchá, priamočiará, akčná, fantasy jazda. Bez zádrhelov, druhá polkan neutíchajúca akcia. Na to že je to rok 2015 celkom solídne efekty. 3 z 5
Daleko od lidí (2014)
Slováci natočili to isté pred pár rokmi, len v modrom. Dvaja bazmeci putujú krajinou a....nič. Akcia na začiatku, jedna chabá prestrelka pred koncom, inak nič, len drísty, piesok a kamene. DO toho tretina dialógov je v tej moslimskej, nezrozumitelnej hatlanine, takže bez titulkov neni šanca. Celé zle. 1 z 5