Recenze (11)
Štěstí (2005)
ak je toto komedia, tak ja uz neviem
Kameňák 4 (2013)
ani by som tu nepisal komentar, keby nevidim 20x denne ukazku na tento je***** film, a Martin Dejdar, tak to sa radsej nevyjadrujem.
Na hraně zítřka (2014)
videl v kine, 3D, za pokazeny koniec len 75%
Godzilla (2014)
Tento remake povodneho filmu goddzilla si pravom zasluzi 5 hviezdiciek, aj ked uplny koniec mohol byt troska lepsi. //videl v kine 3D//
Můj přítel Monk (2002) (seriál)
Neschopný seriál, takýto človek by nemal byt ani na slobode a nie robiť detektíva. Nedá sa na to dívať.
Hořící keř (2013) (TV film)
čo k tomu dodať, ďalší úplne zbytočný film :)
Zjizvená tvář (1983)
In this country, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. Then when you get the power, then you get the women.
Elysium (2013)
Videl v kine, 75%. Pravdu povediac, čakal som viac, po tých všetkých skvelých recenziách.
2012 (2009)
vzhladom k tomu, ze to nevyslo davam len 15%
Amazing Spider-Man (2012)
dve hodiny nezáživnej nudy