Recenze (80)
Magnolia (1999)
But it did happen...
Gympl (2007)
Vorel si ukousl příliš velké sousto. Celý film jakoby nakousne různá zajímavá témata, aniž by je alespoň trochu více do hloubky prozkoumal. Dále jsou krásně srovnatelné dobré herecké výkony (u herců, kteří již někde hráli) a odporné herecké výkony. Ty by byly poměrně dobře schované, ale v jedné scéně, když jsou Lenka Jurošková a Martina Procházková ve vaně, je ta nepřirozená póza až tak strašně viditelná, že vskutku nechápu, jak mohl můj oblíbený režisér nechat takovou hrůzu projít až do konečného filmu.
Mafiáni (1990)
Tento film má vše. Mafiány. Dobré jídlo. Nádherné automobily. Cigarety a doutníky. Krásné ženy. Whiskey. Kokain. Skvělou hudbu (The Cream!). Vynikajicí herecké výkony. Jendoduše geniální.
Ospalá díra (1999)
Atmosféra celého snímku je úžasná. Jediná nevýhoda je pro mě určitá pohádkovitost celého filmu. Ale takový už Burton je.
The Hire: Star (2001)
Vynikající! Má to vtip, má to akci, má to super hudbu..."BMW recommends you that you always wear your seatbelt." - pro tento Hire naprosto výstižné. A Madonna se mi líbila.
The Hire: The Follow (2001)
Nic zvláštního ve mně tento Hire nezanechal, bohužel. Snad s časem, po objevení WKW, se k tomuto krátkému filmu dostanu.
The Hire: Chosen (2001)
Sympatický nápad s automobilovým baletem, ovšem to celý film nedělá: místy jsem se nudil.
The Hire: Ambush (2001)
Jeden z trojice horších kousků série Th Hire: dobré vidět jednou, pro informaci, podruhé si již labužník pustí nějaký jiný, kvalitnější a šťavnatější díl.
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
Jednoznačně nejlepší seriál, jaký jsem měl kdy šanci vidět. Sledovat každou epizodu třikrát je šílenost, ovšem já bych si ji sfouknul i počtvrté!
The Hire: Ticker (2002)
Ano, epizodka, kterou bych nazval "písečné hodiny" je trochu za vlasy přitažená, ovšem za celkový skvělý příběh rozehraný během krátkých osmi minut to chce ocenění nejvyšší. Dokonce je na chvíli vidět i můj oblíbený Dennis Haysbert, také jednoznačné plus.