Recenze (9 979)
Ve sklepě (2014)
Ulrich Seidl se rád dívá do duší lidí se skrytými úchylkami, což ukázal svými předešlými filmy (např. fyzicky nepříjemné Psí dny). Ve sklepě je v tomto směru trochu "jednodušší" a postupně nám představuje tajemné rakouské sklepy a ještě tajemnější uživatelé. Je až s podivem sledovat daná individua a jejich tajemství, kde to nejvíce normální je obdiv k SS. Samozřejmě pak nechybí sado maso ani muž s extrémním výtokem semene, který orálně uspokojuje velice korpulentní ženu. Prostě typická rakouská chuťovka.
Instinkt lovce (1999)
Až na bitku s Bradem Allanem, velká slabota.
Pěreval Ďatlova (2020) (seriál)
Úmrtí výpravy v pohoří Ural budí pozornost i po 60 letech a stále je to velká záhada. Seriálové zpracování mě hodně lákalo, bohužel Rusové to pojali tím nejnudnějším a nejobyčenějším způsobem, jaký mohl být. Vizuální stránka je docela poutavá a snaží se působit, jako by vznikla v době tragédie, ale to je asi to jediné zajímavé. Herecky seriál bohužel vůbec nefunguje a závěrečné vysvětlení mě prostě neuspokojilo, přestože to je možná to jediné logické. Já bych to pojal více mysteriózně, udělal z toho dvouhodinový film a mohlo to vypadat úplně jinak. Já se nudil a to jakože hodně.
Jolt (2021)
Tvrdím to pořád a budu se stále opakovat. Ženy by neměly točit akční filmy, nemají pro to cit a když je klika dopadne to průměrně. Když ne, dopadne to jako Jolt. Film, který chtěl být děsně nabušený a cool. Ve výsledku je hloupý, nudný, bez jakékoliv dramaturgie a smyslu. Akce prakticky žádná a hlavní hrdinka v podání jinak snesitelné Kate Bekinsale, je jedna z nejhorších, jakou jsem v akčním žánru viděl. Průser po všech směrech.
Pontypool (2008)
Pár postav, rádiové studio a překvapivě to jako horor dokázalo fungovat. Pokud nemáte nic proti komornějšímu pojetí hororu, které se tentokrát zaměřuje opravdu jen na dialogy, určitě Pontypool zkuste.
Sup (2013)
Doufám, že se jednalo o můj poslední pokus o proniknutí do světa polského akčního filmu.
Noční lovec (2018)
Marný pokus s překvapivě známými herci o novou "Sedmičku". Po všech směrech nezajímavý a nudný thriller s jen občasnými náznaky poutavé atmosféry.
Ztraceni - Pilot, část první (2004) (epizoda)
Pilot mě neskutečně vtáhnul do dění a očekával jsem něco dokonalého. Bohužel s přibývajícími díly mé nadšení rychle opadlo.
Waterloo po česku (2002)
Dost možná největší zlo českého filmu. Vít Olmer je asi nejhorší český režisér všech dob a Waterloo po česku je toho nejlepší prezentací.
Jidáš a černý mesiáš (2021)
Judas and the Black Messiah měl jeden z nejintenzivnějších trailerů co jsem za posledních pár let viděl ale bylo jasné, že výsledná podoba bude výrazně jiná. A také že je. Velice pomalé vyprávění o skupině Černých panterů a hlavně infiltrátora, který hlásí jejich počínání FBI. Herecky slušné až výborné, atmosférou vtahující, ale zdlouhavé, utahané a bez úderné tečky.