Recenze (9 979)
Mr. Robot - Série 1 (2015) (série)
První série zatím trochu rozpačitá. Malek je fajn, hackerské scény zajímavé a nejedna scéna skutečně napínavá. Na druhou stranu mi přišlo, že se zde rozvádí až moc témat a psychické problémy hlavního hrdiny jsou zde také vyzdvihovány více, než bylo třeba a vznikalo tak až zbytečně moc matoucích scén. Kdyby byl seriál přímočařejší v hackerském tématu, byl bych spokojenější. Ale druhou sérii ještě zkusím.
Světlo a stíny (2021) (seriál)
I přesto, že se ve výsledku jedná o další teen fantasy, potěší že častokrát dokáže přitvrdit a akce je překvapivě zdařilá. Bohužel zajímavého je tam velice málo a častěji se řeší klasická témata jako nově objevená síla a hlavně ne úplně zajímavé vztahy.
Black Widow (2021)
Další sólovka z Avengers univerza a bohužel jedna z těch slabších. Film začíná jako slušný akční thriller, ale i v té povedené první třetině, divák vidí chyby, převážně ze strany režisérky. Jako tomu bylo u Wonder Women i zde se režisérka soustředí na věci, které diváka u podobného žánru nezajímají a tak místo akce neustále řeší ženské a rodinné problémy a nebojí se dost zabředávat do vod feminismu. A když už na akci dojde, je až překvapivě nezajímavá až nudná a bez jakéhokoliv tvůrčího nápadu. Slabší 3* jen z toho důvodu, že jsem výrazně netrpěl a vlastně to docela uteklo. Není zde však nic, co by mě zajímalo a určitě nemám důvod vidět film znovu.
Spirála strachu: Saw pokračuje (2021)
Pokus o oživení již zapomenuté série Saw, tentokrát zabalené jako temná kriminálka inspirována legendární Sedmičkou. Zcela dle očekávání je zde vše špatně a nejvíce to je viditelné u scénáře, staromódní a líné režie a hlavně u Chrise Rocka. Jeho drsný detektiv, který neustále piští, film neustále strhává do vod nechtěné komedie, což v kombinaci s explicitní brutalitou vůbec nefunguje. Jediné co tak zbyde je pár pěkných záběrů a již zmíněná brutalita, která je tím jediným, co sérii dokázalo udržet.
Pět nejlepších (2014)
Slabý pokus Chrise Rocka o mladšího Woodyho Allena. Nevadí mi, že to je dialogovka, vadí mi, že to je nuda.
Cesta do Ameriky 2 (2021)
Menší peklo než jsem čekal, ale stále zcela zbytečné pokračování filmu, které dnešní generace ani nezná. Hlavně však silně nevtipná a utahaná komedie, kde se Murphy pitvoří méně, než se čekalo, ale určitě nebaví.
Porno džidaigeki: Bóhači bušidó (1973)
Jeden z japonských bizárů, kombinující samurajský film a porno.
Ba xian fan dian: Ren rou cha shao bao (1993)
Odvážný thriller o záhadném majiteli restaurace, který jako jednu ze surovin, používá maso svých obětí. Film nikdy nejde do explicitního extrému, ale i tak dokáže šokovat. Jen vyjma silného závěru a občasného mordu, mnoho nenabízí a herecky moc nestrhne.
Host (2020)
Minimalistický, ale funkční "karanténní" horor o online vyvolávání duchů, které se dost vymkne. Film nejednou slušně vyděsí a neštítí se ani násilí.
Luca (2021)
Překvapivě příjemná variace na Malou mořskou vílu s překrásnou animací a vtahující letní atmosférou. Chybí větší hloubka a to navíc, co dříve Pixar uměl, ale film nenudí a rychle uteče. Jen stačí jedno podívání.