Poslední recenze (188)
Perníkový táta (2008) (seriál)
Dlouho jsem se zdrahal se do Pernikoveho taty pustit. Pak to byla neskutecna jizda. Serial funguje na mnoha urovnich - vztahove, psychologicke, akcni, komedialni. Vse zcela konzistentne. Rozhodne se tento serial musi videt, a to do sameho finale.
Zelená kniha (2018)
Nedotknutelní naruby. Je k nevíře, že před nějakými padesáti lety platily na území USA rasové zákony, za které by se nemusela stydět ani Třetí říše. Samotný film je milý takovým tím 90sátkovým stylem. Jde o road movie o dvou lidech z jiných světů, kteří by měli ve skutečnosti patřit do toho druhého. Ale nejlepší film roku? Čisté čtyři hvězdy, což je dobrý důvod se na film podívat, ale podobných tu byla celá řada....
Lovci hlav (2011)
Ve stejný den jsem přečetl knihu a shlédnul i film. Jo Nesboa mám jako spisovatele velice rád, proto mě překvapuje, že musím zařadit film do kategorie "lepší než kniha". Knihy by totiž měly být přehlednější a působit méně překombinovaně. Obojí se v tomto případě daří více filmu. Některé přehnané zvraty, které kniha obsahuje, režisér vypustil a je tomu jenom dobře.