Recenze (260)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Moc informací a vjemů. Druhý den jsem si nic nepamatoval. A to jsem moc nechlastal.
Lovec: Zimní válka (2016)
Připadalo mi to na jedno brdo...
Čarodějnice (2015)
Ztráta času.
Zoolander No. 2 (2016)
Ani ti "slavní štěci" tomu nepomohli. Přesto ideální film, když vás někdo nasere.
Suburra (2015)
Dlouho jsem přemýšlel, pět dát nemůžu, ale skoro dokonalé. Chytla mě hodně hudba.
Grimsby (2016)
Sacho, ty jsi úplý hovado, moc jsem se bavil.
Rebelka (2012)
Pohádka, jak má být.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Absolutní syrovost, krásná a drsná příroda. To co předvedli všichni herci v tomto snímku - klobouk hodně dolu. Top kamera, která dokázala zachytit i to, co je normální v dokumentárních filmech posledních let. Funění medvěda do kamery a následně kapky a krev - to dodává filmu jistou autetičnost, kterou jsem viděl poprvé. Honba za pomstou je přirozená a tady dokonalá. V dnešní přetechnizované době děkuji za nádherný zážitek.
Ledová archa (2013)
Neskutečná píčovina. Hvězdu za efekty.
Sousedská hlídka (2012)
Dobrá ujetina. Když se přenesete přes první půlku, tak při té druhé zapomenete i že nemáte zaplacený poplatek za popelnice.