Recenze (68)
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
moja jediná výtka, ktorá ma žiaľ sprevádzala celým filmom – na Reachera mi jednoducho nesedí 169cm-"vysoký" "roztomilý" scientológ... 🤷♂️ sorry, can't help it..
Modrooký samuraj (2023) (seriál)
och.. tak dobré to bolo...... ale mňa osobne ten úplný záver posledného dielu nijak nenadchol... 🤷♂️
Batman (2022)
chcel som to "zarezať" hodnotením "odpad" ale dám tomu dve.. za perfektný vizuál a pokus o atmosféru.. Všetko ostatné je NA FACKU!!! Otrasný "patizón", ešte otrasnejší a kruto mega dementne vymyslený "záporák" (umedomil si niekto, že na tie jeho kúsky by potreboval aj FYZICKÚ silu, ktorú nedovivinutý "hračičkár" jednoducho nemá kde vziať?!) ..a dej? uťahané spolu s absurdnou stopážou, kedy ma dcéra musela X-krát napomínať, že zaspávam.. "nasrat, soudruzi !!"
V paprscích slunce (2015)
mno.... všetko som pochopil, zažil som ešte aj náš komunizmus.. atďatď.. čiže chápem o čo tvorcovi išlo aj ako to pojal... ale... NUDIL SOM SA..
Král Richard: Zrození šampiónek (2021)
ako sa volá ten dokument, kde rodičia vychovávajú striktným spôsobom zo svojho syna "hokejovú hviezdu"? keďže sa na tom producentsky spolupodielali aj "Williams family", tak z toho tá nafúknutá gloriola úplne treští do očí.. plus.. pardon.... ale Serenu proste nemám rád..
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
to ván vážne všetkým hrabe?!
Velká čínská zeď (2016)
velký čínsky zadek... 1*
Eli (2019)
1* za to že "dobro nevyhralo".. inak mi to väčšinu filmu liezlo celé na nervy a kristuškársky motív ma len nasr......
Neviditelný (2020)
milujem mysteriózne, milujem thrillery, ale toho bolo tak prehnané, že dám jedine odpad... scéna v liečebni ako všetci strazcovia len postávali a čakali až sa sami postrieľajú.. atď.... choďte do boha.....
Naši kluci (2019) (seriál)
90% dať neviem.. tak sa žiaľ prikláňam ku 4/5*