Recenze (16)
Námořní vyšetřovací služba (2003) (seriál)
Je mi z toho na blití.... sračka Z profesionálneho hľadiska. Mám rád tento seriál, dobre natočený, ale forenzne postupy, analýza dna za 20 min. to je nereálne, skrátka je to blbosť. Abbie je nereálna postava. Odborníčka na všetko, aj na hovno. To čo akože ona robí, v skutočnosti robia týmy odborníkov a trvá to nejaký čas a ani v Amerike to to nikdy nikto nevie urobiť skôr ako je to fyzicky a ani nijako inak možné. Odtlačky za 5 minút? Nemysliteľné....
49 (2023)
Slušné turecké béčko... 49%
Alien Invasion (2023)
Na tento film bolo škoda titulkov....
Ve jménu nebes (2022) (seriál)
Pekne ukázané ako akýkoľvek náboženský fundamentálny fanatizmus dokáže vymleť mozog. V tomto prípade to sú mormoni, ale v podstate je to jedno, či je to moslim, katolík, hinduista, o sektách ani netreba rozprávať... Dokážu si obhájiť sami pred sebou akékoľvek zverstvá v mene viery...
Flash (2023)
Natočené celkom dobre, ale niekedy mám pocit, že z toho mnohovesmíru a časových línií a alternatívnych realít, by jeblo aj Einsteinovi...
Námořní vyšetřovací služba L. A. (2009) (seriál)
Jak napísal Arkanoid, príživník na značke NCIS. Ťažko uveriť, že by nejakú agentúru riadil rachitický hobit aka Edna Módna....
Vlčí lov (2022)
Aj keď takéto filmy v podstate nemám rád, musím mu dať štyri hviezdy. Masakr jako svině...
The Commando (2022)
Strašná chujovina.... už na začiatku zásah DEA... Možno v Mexiku, alebo Kolumbii polícia pri zásahu podrezáva krky, ale v USA asi nie... a tá prestrelka, ako male deti na ihrisku, všetci nekonečné zásobníky, no otras. Zo zbytku filmu stojí za zmienku len Miki Rúrka, ktorého by vlastná mater nepoznala po toľkých plastikách. Adept na remake Fredyho Krugera...
Mladý Wallander (2020) (seriál)
Jednu hviezdičku, ani neviem za čo... z tej multi-kulti politickej korektnosti se mi chce zvracet, soudruzi...
Cesta za smířením (2021)
Oddychovka... Naozaj som sa zabavil.... "ZASRANEJ RAKETOPLÁN..." to ma ozaj dostalo....