Recenze (113)
Nejvyšší skóre (2020) (seriál)
Místní skupinka latentních kuřbuřtů má problém s tím, že jim to někdo připomněl a jim z toho houplo. Ostatní, kteří nemají problém s boulí v gatích před svou rodinou, když se mluví o gay pride, jsou rádi když se dozví zajímavosti i z jiného pohledu. Divit se, že Netflix dělá dokumenty pro americké publikum, už ani nemá cenu komentovat. Jsem rád, že se objevili lidé zapadlí v historii jako pan Lawson a taky jiní lidé z oboru, kteří nebyli zrovna programátoři.
Pelíšky (1999)
Čím jsem starší tím je film větší perlou. Pro mě vrchol českého filmu s ukázkou toho nejlepšího herectví.
Jiný život (2019) (seriál)
"Nejdůležitější posádka v dějinách lidstva", já bych je teda nenechal řídit ani fabriku na špejle, tupí jsou jak šmirgl a otravní jak prcající sousedi v jednu ráno. Zajímavý nápad, ale provedení už je horší. Hvězda nahoru za tu rozpuštenou uřvanou potvoru.
Deadly Class - Noise, Noise, Noise (2019) (epizoda)
Zdlouhavé, tupé a bez děje. Pěkný baby, to nezachrání. Po prvním dílu jsem čekal co z toho vyleze, po druhém jsem na tom stejně, akorát dokoukání bylo ještě bolestivější než u prvního.
Čertovské pohádky (2018) (pořad)
Pěkně udělaný, ale čtení je dost monotónní. Hned po tomto pořadu na ČTD vysílají Malého krále s Vladykou a to je jiná liga.
Resident Evil: Poslední kapitola (2016)
Hodně hodně špaténka. Tvůrci si snad nemohli ani pustit co stvořili, protože takhle děravej "nelogickej" blivajz jsem dlouho neviděl. V téhle slátanině utopit 90 mega nejslavnějšího zelenýho platidla, tak si to snad hodím. Kam se poděla roztomilá Mila se svým šišlavým multipasem. :(
Hardcore Henry (2015)
Tak tohle mělo koule. Konečně pořádný splatterpunkový náser u kterýho nemám chuť blejt, ale upřímně se bavím. Ano příběh je děravý, předvídatelný a taky dost chudý, ale co na tom záleží. Žánrová vlaštovka, která snad bude inspirovat další a další.
Modré stíny (2016) (seriál)
Zvuk a kamera je na hovno, tak vlastně nevím proč se na to dívat, nebo to aspoň poslouchat.
Argo (2012)
Ben Affleck je úplně normální herec a celkem slušný režisér. Tuhle anti-ffleckiádu tu máme podle mě už jenom ze zvyku a taky proto, že to "všichni řikaj". Film je super, jak scénářem, kamerou, výpravou... tak i režisérsky a herecky. Palec nahoru za detaily.
Jurský svět (2015)
Kdyby to celé nebylo tak dětsky předvídatelné.