Recenze (24)
Červená světla (2012)
No žádná pecka to nebyla čistej průměr mohlo se to víc zamotat..
Hasta la vista! (2011)
Mrtě cajk
Tajemný muž (2012)
Ale jo to by šlo zajímavej filmeček
Last Night (2010)
Moje ruka ti přejela přes koleno , já to citíl a chtěl jsem jí tam celou .. smál jsem se hodně Sam Worthington fakt nemůže přece hrát takové filmy..jinak je to spíš taková tlachárna...o ničem po 2 dnech člověk na ten film zapomene...
Lov lososů v Jemenu (2011)
Emily Blunt mě v tomto filmu strašně připomněla mojí bejvalou přítelkyni :) Bohužel jsem byl v pozici mrtvého (živého) vojáka který nakonec zaklapne dveře a odjede pryč. Ale zase na druhou stránku odvezl jí na konci Notebook takže z toho nevyšel tak špatně :)))))
Útěk do divočiny (2007)
Po dlouhé době opravdu krásnej film...o tom jak se dotknout svobody..přírody a boha.. :)
Love (2011)
Musim říct že to celkem jde 70% :)
Noc oživlých mrtvol (1968)
Nejvíc film
Predátoři (2010)
no zrovna to dávaj na HBO asi jediný ci tam bude dobré je muzika jinak ...myšlenka žádná.
Czech Made Man (2011)
Jako mě to přišli nic moc hlavně nic nového na tohle téma prachy samota práce o tom už bylo plno filmů takže 2 hvězdy za snahu...