Recenze (426)
Bravo Girls: Všechno nebo nic (2006)
si hodnoťte jak chcete, ale já mám středoškolské filmy velmi rád!
Broadchurch (2013) (seriál)
Skvělé. Očkeával jsem dost a dostal jsem ještě víc, Ta atmosféra, ty emoce...ta hudba...
Buffy, zabíječka upírů (1992)
Komedie? Kde? Horror? Proč?
Bulva meloun (1997) (seriál)
Asi se mi to líbilo
Bylo, nebylo (2011) (seriál)
Jak krásné to všechno na sebe navazuje, jak brilantně je to vymyšlené, úchvatně předělané originální pohádky. Královna je nesnesitelná mrcha, a přesto jse si ji zamiloval. A vůbec, většina postav jsou....prostě skvělé! Jenom trochu kazí dojem ty leckdy nevydařené efekty, ale nikdo není dokonalý :)
Cabin Fever 2 (2009)
Dvojka byla pro mne lepší než jednotka. Už jen proto, že je to ve školském prostředí a taky tu umírá více lidí
Carnivale (2003) (seriál)
První díl - krása...druhý díl...docela dobrý..třetí díl..pro mě konec seriálu
Carrie 2: Zuřivost (1999)
Absolutně vycucává popularitu z Carrie...
Cars Toon: Burákovy povídačky (2008) (seriál)
Zkuste na to nevědomky čumět každou reklamu a umřete
Cellular (2004)
Líbilo se mi to, na to, že jsem na to koukal v jednu ráno, vydržel jsem to celé. Chris Evans zbodoval, Kim zas tak moc nezabodovala na začátku, ale pak to bylo lepší