Recenze (177)
Jak přežít loučení se svobodou (2015)
Inu za dvě **. A z toho je jedna za Spice girls.
Vejška (2014)
Další amatérský počin Vorla staršího, kterému sekunduje svým šišlavým neherectvím Vorel mladší. A ty dialogy...
Želvy Ninja 2 (2016)
Chcete-li vypnout a bezstarostně se bavit jako když vám bylo sedm, tohle je ideální volba. Film hned v úvodu nabere slušné tempo a zastaví teprve po titulkách. Příběh je klasicky želvácký, ale nabídne také slušnou dávku akce i absurdního humoru. Postavy mi sedly svou naprosto věrnou podobou s originálním seriálem z roku 1987. Primárně jsou želvy nastavené jako podívaná pro mladší část publika (přehršel tupounských postav), ale ráda jsem se na chvíli stala zase dítětem.
Legendy zločinu (2015)
Nebýt excelentního výkonu Toma Hardyho je to naprosto průměrný snímek, který ničím neohromí. Dějově se vlastně nic moc nestane, zápletka žádná, takže vám v hlavě utkví tak možná citronová šuměnka..
Imagine Dragons: Smoke + Mirrors Live (2016) (koncert)
Perfektní práce se střihem i zvukem. Díky tomu vyniká každý detail, ze záběrů dýchá atmosféra a užíváte si, jak jsou Imagine Dragons sehraní.
Padesát odstínů šedi (2015)
Jako vážně? Tohle někoho bere? A v tomto případě opravdu nemyslím vzrušení sadistickou zábavou v "herně". Film je plný naprosto tupě vygenerovaných a prázdných frází. Asi to mělo být rádoby drsné, silné a zároveň vzbuzovat emoce, ale bohužel.. Vzbuzuje to spíš výsměch.
Donšajni (2013)
Jedna hvězda. A jenom proto, že jsem to nedokoukala. Co kdyby se na konci stalo něco převratného..? Nebo by se konečně něco stalo.
CBGB: Kolébka punku (2013)
Možná jsem z toho v rauši a těch pět hvězd je značně nadsazených, ale byla to skvělá punková přehlídka nostalgie. Prostě příběh doupěte, ze kterého čišela zmařenost a hnus a zároveň bez jakékoliv snahy oplývalo talentem.
Velký Gatsby (2013)
Vizuálně nabubřelé, ovšem po obsahové stránce bezduché.
Pod zemí (2014)
Buď toho natočili zoufale málo a pár záběrů chybělo, anebo naopak zbytečně moc. Třeba celý film.