Recenze (796)
Láska vlny přenáší (2022)
Dirty Kaiten... Polský hříšný tanec, akorát místo tance kaiten. Na mě to fungovalo.
Podvodník z Tinderu (2022)
Chtěla krásného, bohatého prince, dostala podvodníka, co jí oškubal o 1/4 mega dolarů... Té naivitě se jen těžko věří. Natočit to v Hollywoodu, řeknu, že to je hrozná sr*čeká...
Najednou jsme rodina (2018)
Fracci na zabití. Trošku taková ta americká od mantinelu k mantinelu "komedie"...
Spurlos in Marseille (2020) (TV film)
Nebylo to špatné, ale ani žádná bomba.
Fenomén (1996)
Výborný film. Dojemné drama.
Rallye smrti (2008)
Nemusím mít každý film jako filozofické cvičení, ale pro přípustnost stupidity mám své limity. Proto třeba mám rád Bondovky, ale už nemám rád Marvelovky. U Death race už byly limity stupidity docela na hraně a místy i za hranou.
Absolutní moc (1997)
Mám pro Clinta Eastwooda slabost. Tenhle film není jeho obvyklá pecka, ale i tak je to pro mne vyšší nadprůměr, než 64%
Na krok od nebe (2011) (seriál)
První 3 série byly lepší. Kriminální vyšetřování bylo prvořadé a vztahy byly upozaděny. 4. a 5. už je spíše telenovela a vztazích než kriminálka.
Kapitán (2017)
Absurdita doby. Bohužel i teď se to lehce může zvrtnout.
Šimon a Matouš jedou na Riviéru (1975)
"Co se stalo šéfe? Nic. Jen jsem si amputoval malíček." "Fru Fru by byl na nás pyšný." Dominik Barto je důvod, proč se směji téhle taškařici po tolika letech a po tolika shlédnutích. Asi nejvýznamnější vedlejší role všech dob :)