Recenze (796)
Skyfall (2012)
Tak pro mne, jako fanouška 007, velké zklamání. Je to vcelku dobře zpracovaný akční film. Je to všechno, jen ne Bond. Výpravě navíc v půlce filmu asi došly peníze. Spolu s křečovitými výkony herců, povrchním nakousnutím všech hlavních postav a ne moc velkou nápaditostí scénáristy to pro mne nakonec vyznělo jako remake tuctového akčňáku s Melem Gibsonem z 90-tých let. Slabých 50%. A to mi Craig jako 007 nevadí, spíše naopak.
S ledovým klidem (2012)
Nebyl to takový průser, jaký jsem čekal. Bruce Willis tam moc nehraje a hlavní hrdina celkem sympatický.
Sousedská hlídka (2012)
Ploché, nevýrazné a celkem nevyužitý potenciál. Pár vtipných momentů, čekal jsem ale více.
Spring Breakers (2012)
Na to fakt nemám... 20' a dost. Snad někdy příště... 4 "drsné" bárbíny, barevné scény, odhalená prsa, fuckování, plochá kamera, nenápaditá režie. Nuda, nuda, nuda...---...nuda...---... ...---... ...---... ...---... ...---...NUDA. A ještě: -·/··-/-··/·-//-·/··-/-··/·-//-·/··-/-··/·-
Svatá čtveřice (2012)
2/3 mi připadaly celkem zábavné i vtipné (i když si dovedu představit vtipnější zpracování), poslední 1/3 už je taková nějaká nástavba kvůli stopáži, až teda na samotný konec, který je ale celkem dost předvídatelný. Prostředí karibského ostrova i námět se dal vytěžit určitě více.
Šťastný smolař (2012) (TV film)
Viděl jsem to poprvé až v roce 2020. Za mne je to příjemná pohádka.
Talisman (2012)
TV film na neděli po obědě, když je venku psí počasí a chcete si schrupnout. Veliký zločin, najít fotku a nechat si ji. To je nenapadla lepší zápletka?
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Ten film má prostě smysl... Pohlazení po duši. Díky. Nemyslel jsem si, že tohle někdy napíšu u Hollywoodského teen filmu.
Válka v hotelu Royal Palace (2012) (TV film)
No, docela trapný počin.
Země bez zákona (2012)
Dobře natočený drsný film z drsného kraje a drsné doby o drsných lidech.