Recenze (682)
V pasti (2018)
Netflix, palec hore! Napínavý temný thriller, ktorý dostane určite každého. Skvelá réžia, herecké výkony, atmosféra a aj dej. Škoda, že to nešlo v kine. Určite by som uprednostnil veľké plátno s Dolby Atmos v kinosále.
Aquaman (2018)
Spokojnosť, ako vizuálne, akčne, dejovo, atmosférou a aj po zvukovej stránke (Dolby Atmos).
Bohemian Rhapsody (2018)
Vypredaná kinosála a ľudia so zatajeným dychom. To hovorí za všetko.
Policejní akademie (1984)
Jedna z najlepších komédii všetkých čias. Zapísala sa týmto do dejín svetovej kinematografie a stala sa z nej kultová záležitosť, ktorú pozná každá veková generácia.
Pelé: Zrození legendy (2016)
Skvelý film so skvelý slovenský dabingom, ktorý prekonal všetky očakávania.
Rampage Ničitelé (2018)
Skvelá a napínavá akcia, skvelé vizuálne efekty, skvelé 3D a neskutočne skvelý Dolby Atmos sound = Neskutočný filmový zážitok.
To (2017)
Mňa To bavilo, aj keď to nebolo až tak strašidelné, malo to niečo do seba. Spracovaním mi to pripomínalo mix filmov Nočná mora z Elm Street, Nezhasínaj a Akty X časť Tooms. Aspoň, že mix kvalitných filmov :D 2019 - s odstupom času musím uznať, že nestačí TO vidieť iba raz, ale viackrát, aby človek pochopil.
Simon Birch (1998)
Nie som ten typ, ktorý vyplakáva pri filmoch, no pri tomto filme sa zlzička vloudila. Bol to skvelý a dojemný film zároveň.
Život (2017)
Novodobý "Votrelec" ma príjemne prekvapil. Skvelé spracovanie, atmosféra, dej. Človek by si povedal, čo už je len zaujímavé na tom, že 6 ľudí šantí vo vesmírnej stanici s nejakým organizmom z Marsu. Odpovedal by som, všetko. Podľa môjho názoru to prevýšilo kvalitou aj oscarovú Gravitáciu.
Lion (2016)
Silný a dojímavý príbeh na štýl Milionára z chatrče. Žeby ďalší adept na Oscara?