Recenze (117)
Pohádky z mechu a kapradí (1968) (seriál)
Dabing Jiriny Bohdalove, ktera venovala svuj hlas dvojce lesnich skritku, krasne kulisy, ktere vypadaji jako kolaze ze skutecneho dreva a listi si nezaslouzi hodnoceni nizsi nez maximalni. Dalsi klasika ceskych vecernicku.
Krkonošské pohádky (1974) (seriál)
Hrany pohadkovy serial, s prekrasnou uvodni melodii se zaberem na majestatniho Krakonose chodiciho po horach ve me jako v diteti vyvolaval pocit uzasu a pokory. Kdybych to videl dnes, mozna by se mi stejny pocit vratil. Krakonos a jeho verna sojka, Kuba, Ance a arogantni a lakomy Trautenberk se pravem radi mezi zlatou klasiku ceskych pohadek.
Šest medvědů s Cibulkou (1972)
Nenavidim cirkusy, zoo a drezuru zvirat, proto si tahle propagace tyrani zvirat nezaslouzi ani jednu hvezdicku. Dal jsem ale dve hvezdy. Jednu Milosi Kopeckemu a druhou Janu Libickovi. Tenhle film uz nechci nikdy videt.
Broučci (1966) (seriál)
Mozna jeste o neco lepsi nez pribehy vcelich medvidku. A ano, souhlasim s ostatnimi, je to trochu desive na to, ze je to pohadka. Ale krasne se u toho usinalo :) Dalsi cesky klenot!
Příběhy včelích medvídků (1984) (seriál)
Krasne propracovane loutky roztancene na obrazovce prinesly usmev do mnoha rodin. Dodnes si tenhle vecernicek pamatuju a miloval jsem a dodnes miluju uvodni pisnicku. Skoda, ze dnes se uz nic podobneho nevysila ani netoci. Je to sama kyberneticka pohadka bez poselstvi. Dnesni pohadky jsou mrtve. Tato neni a vsechny dnesni pohadky prezije. Trnkovy loutky byly vlastne vsechny dokonale. Nemluvim jen o tehle pohadkove serii.
Povídání o pejskovi a kočičce - Jak pejsek s kočičkou psali psaní (1951) (epizoda)
Pejsek a kocicka, to je opravdu klasika :) 5* Vzdycky jsem si to poustel na vinylu pred spanim.
Texaský masakr motorovou pilou (2003)
Priserne brutalni, hrozne krvave a prehnane nerealisticke (i kdyz se to tvari jako "based on truth"). Ale stejne muj oblibenej horor.
Paranormal Activity 2 (2010)
Jednicka byla skvela. Tohle je nedustojna picovina. Hvezdicka za lekacku v kuchyni.
Paranormal Activity (2007)
5*, protoze, kdyz koukam na horor, tak se chci bat a u tohohle jsem se nebal. Byl jsem primo posranej strachy. Tohle by mel s clovekem delat kazdej horor.
Záhada Blair Witch 2 (2000)
Znesveceni jednicky! Tohle se proste nedela.