Poslední recenze (34)
Návrat osamělého jezdce (2008) (TV film)
Velmi dobrý western, na který si vždy rád podívám.
Caligula: Skutečný příběh (2013) (TV film)
Tento dokument mě dost zklamal a už vůbec se nedá říci že dokument je věrnější než film. Žena co pořadem provázela mně byla dost nesympatická a nějak mě nejde na mysl, že je to historička. Historická fakta tu byla dosti překroucena a nemohu se ubránit pocitu, že se jednalo o vyjádření vlastního pocitu (náklonosti) k historické postavě. Větší historickou věrnost vidím ve filmu Caligula z roku 1979. V žádném případě mně tento dokument nepřesvědčil, že Galigula ve skutečnosti nebyl tak krutý jak se o něm traduje.
Plivu na váš hrob (2010)
Pozitivem filmu je vyobrazení pomsty, což se mně líbí neboť nesouhlasím s humanistickými kecy, že násilnici a vrazi můžou vše a jejich oběti jim musí odpustit, ale běda jakmile by na ně vztáhli ruku protože jsou to přeci lidé. Za ta mrtvá zvířata však dávám méně bodů. Další negativum filmu je podle mě dosti nereálná manipulace s omráčenými těly násilníků vzhledem k postavě oběti. Celkem 50 %.