Poslední recenze (66)
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Koukam na ta rozporuplna hodnoceni, ale nevim no, DiCaprio sice dobrej, ale dle meho pohledu ho Tom Hardy ve vedlejsi roli hnusaka nejak predbehl... Jinak film je velmi surovy a cloveku jde mraz po zadech nejen z te zimy, ale pri uvedomeni si, ze takto to proste mohlo byt. Tezka to doba lovcu kozesin... Paradne natocena scena bitky s medvedem a i ta zaverecna rvacka "hlavnich" hrdinu byla vyborna, verohodna a velmi drsna... No za me 4 hvezdy, cca tak 85%
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Jednim slovem Pecka! Jako fanousek Star Wars shlednuvsi vsech 6 episod nescetnekrat za zivot jsem nadsena! Epizodou se tahne a pripomina stale stejna nit jako v puvodnich dilech a pouziti Solove nejmilovanejsi lodi je minimalne nostalgicke :) Dokonce me i velmi potesilo "puvodni obsazeni" princezny (nyni generalky) Leiy a Luka Skywalkera. Moc se tesim na dalsi pokracovani! :)
Pravdivé lži (1994)
Jejda, jaktože mi tento film unikl? No to je prostě pecka! Je tam napětí - jak v klasickém akčňáku, ale místy je to opravdu povedená parodie, že jsem se fakt musela smát! Úžasný!!! A Arnold (snad v jediném filmu, co mě napadá) je zde opravdu okouzlující (viz scéna v hotelovém pokoji)... No prostě 95%.