Recenze (86)
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Asi jsem od Tora čekal trochu víc než jen kolosální wrestling mezi roboty a monstry. Akční scény, ač museli stát balík, postrádají jiskru, či zapamatování hodný moment. Příběh je plný klišé a přehnaného patriotismu, na který jsem zvyklý spíš u Bayovo filmů. Jenže ten to alespoň dokáže vyvážit pořádnou akcí. Psychologie postav je odfláknutá a potenciál propojení myslí, a z toho vyplývajících následků, je nevyužit. Ten kdo měl být brát vážně mě rozesmíval a komické postavy působili trapně až to bolelo. Neon Genesis Evangelion se skutečně nekoná.
Plivu na váš hrob (2010)
Předvídatelná a zdlouhavá přehlídka prznění, mučení a vraždění. Nic Víc, nic míň. Pro exploitation fanoušky jistě vzrušující záležitost, já ale od filmu očekávám víc, než jen detailně zobrazené násilí. Obdobné téma bylo již zpracováno mnohokrát a lépe. To si radši pustím uvěřitelněji zahraný Last House On The Left, nebo myšlenkově hlubší Deliverance.
Liberace! (2013) (TV film)
Teplota tohoto snímku se blíží téměř k bodu varu, a ani radši nechci vědět jakým způsobem se hlavní dvojice na role připravovala. Není to film, který si většina lidí pustí víc jak jednou, ale to, jak věrohodným způsobem Michael a Matt ztvárnili homosexuální páreček, se zkrátka musí ocenit. Zejména pak Michael předvádí životní výkon a divil bych se kdyby zůstal na akademii bez povšimnutí.
The Seed (2008)
Účel spněn. Hahnovo filmový "demáč" si myslím přiláká nejednoho producenta a otevře mu tak dveře k celovečerním filmům. Alright now, wasn't that fun? Let's try something else...
Talentovaný pan Ripley (1999)
Obluda, která nemá své jméno :-)
Džinró (1999)
Špionážní akční thriller zkřížený s červenou karkulkou. Kupodivu to funguje.
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Směsíce těch nejrůznějších filmových žánrů a hudebních stylů namíchaná tím nejlepším možným poměrem ingrediencí. Posádka lodi Bebop je sorta unikáních jedinců se zajímavými životními příběhy, jejichž společné soužití je nesmírně zábavné sledovat, no a Spikeovo frajerismus sahá až za hranice vesmíru :-)
Nevědomí (2013)
Krajíc Moonu namazaný Matrixem, obložený Já legendou a posypaný Dnem Nezávislosti. Neoriginální a místy utahené sci-fi, která zachraňuje konečná pointa a slušný soundtrack.
Perfect Blue (1997)
Mindfuck < Mindrape < Perfect Blue
Geunom moksori (2007)
Slovy Banea z Dark Knight Rises: "There can be no true despair without hope"