Poslední recenze (1 406)
Muž jménem Otto (2022)
Vím že se jedná o remake, ale ten sem neviděl, tak se hlavně díky skvělému hereckému výkonu Toma Hankse přikláním ke čtvrté hvězdě. Bavilo mě na něj koukat jako na mrzutého dědka ... Pokud někdy uvidím i originál, tak i dost možná zde upravím hodnocení. Zatím nyní zde 7/10.
Napoleon (2023)
Na to že Napoleon byl asi v 61 bitvách, tak zde byly ukázány pouze tři a jen velmi stručně... Bohužel nezbývá než souhlasit s ostatními, že kino sestřih filmu určitě neprospěl. A prodloužená režisérská verze by mohla být lepší až vyjde. Nicméně i tak se jedná o kvalitní film, kde jak bitvy tak milostný život Napoleona byl zde skvěle přednesen. A v neposlední řadě i dobré herecké výkony ústřední dvojice. Zatím tedy 6,5/10 (viděno v kině).
Pok-sun nesmí přežít (2023)
Korejská variace na Johna Wicka s ženskou hrdinkou. Očekávání byli větší než jaký sem nakonec dostal výsledek. 6/10
Poslední deníček (3)
TOP 10 Filmů - 2013
1) GRAVITACE - 100% : Jednoznačně nejlepší film roku !
2) V ZAJETÍ DÉMONU - 100 % : Nejlepší horor za poslední roky !
3) KAPITÁN PHILIPS - 100 % : Velmi strhující thriller !
4) Elysium - 100 %
5) Jeníček a Mařenka : Lovci čarodejnic - 100 %
6) Nevědomí - 100%
7) Rychle a Zběsile 6 - 95 %
8) Muž z oceli - 95 %
9) Plán útěku - 95 %
10) Světová válka Z - 90 %
Další filmy, které se nedostaly do TOPky :
Konečná, G.I. Joe 2, Iron Man 3, Útok na bílý dům, Práskač, Tísňová linka, Pot a Krev, 12 let v řetězech, Walter Mitty a jeho tajný život a Prodloužený víkend, Kouzlo přítomného okamžiku, Nezapomenutelné prázdniny a Na život a na smrt