Poslední recenze (2 739)
Stopmotion (2023)
Tak tohle nominuji na píčovinu roku. Film o psychicky narušené krávě.... Naprostá ztráta času. Zase jsem naletěl na hodnocení na ČSFD. Já jsem tak naivní. 😡😡😡😡😡
Cold Meat (2023)
Hloupý psychopat a oběť - blbá kráva, si spolu povídají v autě..... Sračka roku 😡😡😡😡😡
Přišla v noci (2023)
Horror byl, že se herečka s takovou postavou svlékla a šla do sprchy.....