Recenze (335)
Houbičky (2007)
Kdyby mi bylo -náct asi by se mi to líbilo, ale takhle musím říct, že to je tak velký béčko, že to až fyzicky bolí. Jednu hvězdu za odvahu natočit takový teenagerský brak.
Hra (1997)
David Fincher je režisér, kterého po tomto filmu klidně nazvu geniálním. Celou dobu jsem držela palce Douglasovi aby vyhrál a nakonec jsem byla překvapenější než on. Strhující děj, který je pořád v pohybu a ani na chvilku nezastaví a to se mi na filmech líbí. Nepředvídatelný konec je paráda. Víc takových filmů.
Hráči se smrtí (1990)
Mám takovéhle filmy ráda. Tajemno posmrtného života, kam vkročíte a zpět si přivedete něco zlého, s čím jste se nedokázali vyrovnat. Starší film, ale pořád dobrý.
Hrajeme s Alim (2015) (pořad)
To zas pár chytráků se zastydlou pubertou a nulovou vidinou dospělosti dalo hlavy dohromady a vyplodili další trapnopořad, kterých je v televizi už tak dost.
Hra s nevěrou (2005)
Tohle mě celkem překvapilo. Ne, že bych čekala nějaký brak, ale rozhodně ne tohle. Děj mě vtáhnul, rozuzlení mě šokovalo a až do konce jsem seděla, ani nedutala. pěkný a napínavý thriller, který do zapomnění nepatří.
Hrnečku, vař: Ainsleyho učebnice grilování (1997) (pořad)
Miluji tohohle kuchaře. Ještě teď slintám jak bernardýn, když si představím to jeho vaření. Způsob jakým vaří je jedinečný a prostě k sežrání.
Hrnečku vař!: Kuchařský rok Garyho Rhodese (2002) (pořad)
Nic moc, bez vtipu, a protože jsem to viděla bohužel jen s dabingem, který to pohnojil ještě víc, tak můžu za sebe říct, že mě to nebavilo.
Hrůza v Connecticutu 2: Duch Georgie (2013)
Nechápu, proč se to jmenuje tak jak se to jmenuje, protože to není pokračování, je to samostatnej film, kterej je úúúúúplně o něčem jiným. Ale je to dobrý, to zase jo. Sice je na začátku i na konci zmínka o tom, že je to podle skutečné události, a dokonce se na konci filmu můžeme podívat na foto skutečných lidí, kteří si měli tuhle hrůzu zažít ve skutečnosti, ale budu skeptická a budu tvrdit, že to není pravda. A i kdyby byla, tak mi nikdo nevymluví, že to není z 99% vymyšlený. Ale koukatelný to je, to zase jo.
Hrůza v lese (2011)
Tohle je tak zprdelenej (a zase musim být sprostá) film, že to snad ani není možný. Za tohle někdo dostal zaplaceno??? Takovou plejádu nesympatických ksichtů bez špetky hereckého projevu jsem už dlouho neviděla.
Hulk (2003)
Komixy nečtu, takže je mi úplně jedno do jaké míry je to podle předlohy. Musím se přiznat, že po celou dobu jsem přemýšlale nad takovou blbostí, jako je neuvěřitelná muskulatura a proč mu vždy, když se promění zůstanou kalhoty, když všechno ostatní se roztrhá (a to včetně ponožek!!)?