Poslední recenze (55)
Vikingové (2013) (seriál)
Po 7. dílu zvyšuju na 5*, jelikož si mě tento seriál získal nejen propracovanou vikingskou tématikou a bojovými scénami, ale i válečnou strategií, a dokonce jemným humorem při porovnávání vzájemných kultur a jejich tradic. PS: Gustaf Skarsgard alias Floki je velmi zajímavá postava, která se stává zatím mou nejoblibenější, teda samozřejmě až po Katheryn Winnick :)
Paralelní světy (2012)
!! Obsahuje náznaky spoileru !! Takový pěkný trailer to byl... Scénáristé si ale tímhle počinem doslova vytírají pozadí nejen s učebnicemi fyziky. Naprosto nedotaženou základní myšlenku filmu, ve kterém nic nedává smysl, bych MOŽNÁ byl ochoten ještě přežít. Přidejte k tomu velmi slabou romantickou zápletku, absolutní netečnost hlavní hrdiny vůči volnému pádu a máte tu největší zklamání minimálně za poslední 2 roky. PS: Druhá hvězdička za pár graficky pěkně zpracovaných scén, jejichž většinu uvidíte už v traileru. PPS: Divím se, že si nenachcal do nosu!
Tenkrát na Západě (1968)
Začátek velmi zajímavý, možná bych řekl, že dokonce skvělý. Po čase se zdlouhavé pohledy do kamery staly k smrti nudné. Zápletka zamotaná, ale zajímavá a precizně budovaná atmosféra, rušená mnohdy výše zmíněnou téměř nekončící nudou. Díky hudbě od mistra Morriconeho jsem nakonec film i vydržel do konce.