Recenze (91)
Amadeus (1984)
Skvělý film, který se neokouká. Skvělá výprava kostýmů...
Amélie z Montmartru (2001)
Skvělý, báječný neskutečný film !!! Všem doporučuji, mám ověřeno, že se líbí i těm, kteří se nejdříve vzpouzejí se na něj koukat :D
Asterix a Vikingové (2006)
Příjemný film po dobrém oběde na spaní :).
Ať žije svoboda (2013)
Viděno v Karlových Varech. Moc příjemný italský film. Tento typ humoru mě moc bavil. Je sympatické, že to je podobné :)...
Až na Měsíc (2012)
Nevyžívám se ve sportu, jinak by to možná bylo i na další hvězdu, ale bohužel to tak není...
Báječná léta pod psa (1997)
Myslím, že jsme to pochopila a to jsme to nezažila.... Svině jsou za každého režimu. A předstírání pořád žije! http://www.ceskatelevize.cz/porady/10267861763-rozmarna-leta-ceskeho-filmu/21056226508-rozmarna-leta-ceskeho-filmu-1997/ ...odkaz na Rozmarná léta čes. filmu.
Batman (1966)
I když nejsme fanda tohoto žánru, i tak jsem se dobře bavila :) Hlášky hrdinů nemají chybu. ,,U všech lepidel."
Beze studu (2012)
Velmi poutavý film zvláštního vztahu mezi sestrou a bratrem. Osobně se mi líbil. Vidět film na velkým platně je vždy příjemné a já jsme ho viděla ve Varech na filmovém festivalu.
Bohouš (1968) (TV film)
Takových filmů by mělo být více!!! Krátkých, českých, zábavných,....
Cesta do hlubin študákovy duše (1939)
Krásný klasický filmík, který zahřeje na duši:)))))))!!!