Recenze (666)
Nikita (2010) (seriál)
Jeden z mála akčních seriálů na které se vydržím koukat aniž bych usnula nebo umřela nudou.- A přímo naopak ještě se u něj bavím. Akce, které nejsou zbytečně dlouhé i když je to vlastně hlavní náplň seriálu a do toho zamotané vztahy mezi postavami, odhalování tajemství/ lží a navíc dobrá hudba.
Co žere Gilberta Grapea (1993)
Depp a DiCaprio, to jsou dva důvody proč se na tenhle film podívat- protože oba podávají opravdu úžasné výkony. A musím říct že Leo možná Deppa v tomhle filmu i trochu zastiňuje- protože to co předvedl je vážně mimořádné. Ale jinak mě tenhle film nijak zvlášť nepotěšil, podle hodnocení i komentářů tady, jsem čekala, že půjde o něco jiného, než prostinký romantický příběh z malého městečka, kde se chodí nakupovat alespoň 4x za šest dní. Možná jsem tenhle film jen nepochopila, uniklo mi něco důležitého, nebo jsem prostě jen neměla tu správnou náladu- ale většinu času jsem si jen říkala, jestli se tam rozběhne něco - co by odpovídalo těm 85% tady- ale ono nic. Možná jestli se na tenhle film někdy podívám znovu tak pochopím víc. Slabší 3 hvězdy.
Xena (1995) (seriál)
Nápad skvělý. Prostředí nádherné. Ale děj pomalu slábne- první díly jsou rozhodně nejlepší.
Bathory (2008)
Člověk by se na to neměl dívat jako na historický/životopisný film, ale jako na fantasy / historický film, protože pak je všechno hned jasnější. Já jsem naštěstí nečekala žádnou extra pravdivou teorii, takže jsem ani nebyla tolik zklamaná. Ale že bych byla nadšená to taky nejsem- v některých momentech jsem myslela, že snad odejdu a ani to nedokoukám jak se to vleklo a jindy jsem si říkala jestli se tam bude taky dít něco jiného než sex. Na druhou stranu je to jeden z mála filmů z české produkce na který jsem se poslední dobou nakonec vydržela dívat (a neskončil v odpadu).
Krok za krokem (1991) (seriál)
Asi hodně záleží na tom- jakej díl člověk chytne, protože někdy jsem se smála a jindy jsem to ani nemohla dokoukat jak to bylo hloupý.
TACHO (2010)
"VELKÁ ČERNÁ ZUBATÁ...."
Sabrina - mladá čarodějnice (1996) (seriál)
Tak rozhodně to neni žádná perla, ale když člověk nic nečeká a chce jen nějakou oddychovou záležitost tak se to dá - a možná se i párkrát zasmějete- když budete mít štěstí :)
Všemocný (2011)
Zajímavý film ke kterému jsem se dostala naprostou náhodou, ale vůbec toho nelituju.
Lidice (2011)
A jé tady si někdo řekl, že se natočí dojemný velkofilm s jediným účelem ohromit diváky a přinutit je k pláči. Musím říct, že to se jim vážně povedlo- na konci jsem brečela, ale ne kvůli tomu, jak dojemný film byl- ale kvůli tomu, že jsem strávila asi dvě hodiny života sledováním něčeho takového. Určitě by neuškodilo, kdyby bylo ve filmu méně "dojemné" hudby a více realistických záběrů. Co se ale nedá odepřít je dobrá kamera, kostýmy a prostředí celkově.
Slavnostní zahájení XXX. Letních olympijských her 2012 Londýn (2012) (pořad)
Tohle se britům vážně hodně povedlo. Bylo to asi jedno z mála zahájení na které sa dalo opravdu koukat a člověk se nenudil. Prostředí venkova na začátku bylo kouzelné a kouřící komíny průmyslové revoluce taky- i když ten kontrast byl značný.