Oblíbené filmy (10)
Já, robot (2004)
Naprosto mě natchla myšlenka tvůrců o tom jak by mohla vypadat umělá inteligence za pár let. A Will Smith opět zahrál skvěle! Drsňák a dobrák v jedné osobě + skvělé hlášky. Nenadrmo je to můj nejoblíbenější film :)
Den poté (2004)
Tento film mě opravdu dostal nemám ráda katastrofické filmy ale při tomhle sem ani nedýchala a fandila jsem všem. Doporučuji když se chcete zahrizat do televize a být napjatí a těšit se z konce :). Jo a knížka je taky dobrá ;)
VALL-I (2008)
Sladký přesladký Vall-i :) a roztomilá EVA. Prostě luxusní podívaná já přitom i plakala, smálase a byla ráda a šťastná. Ani tam nemuseli moc mluvit a to se mi líbilo. Podívejte se na to pokud chcete sladkou romantiku a přitom se i pobavit. Můj nej nej nej film.
Ratatouille (2007)
Miluji vaření, miluji kreslené filmy a teď už i krysy :D. Skvělý film jasných 5 *
Simpsonovi ve filmu (2007)
Prostě smích jako bych se dívala na uplně novou řadu simpsonovich a pořád se jen smějete a smějete :D bomba špica! :D
Zlaté dno (1942)
Dobrý příběch v podání skvělého herce Vlasty Buriana... 5 *
Forrest Gump (1994)
Forrest Gump je takový magor až ho prostě musíte zbožňovat. A já ten film i jeho zbožňuji. Je tam plno neuvěřitelných náhod a ironii. Krásný film, člověk si krásně zapláče a zasměje se. Jo a Tom Hansk je božský.
Na vlásku (2010)
Ta pánev a ten kůň tomu dodají šmrnc :D Jo a ten kluk je typický rošťák a ta slečna typická rozkošná princeznička :) Moc pěkná pohádka 5 *
Velká ryba (2003)
Nejkrásnější film jaký jsem vyděla. Dojal mě a zahřál na duši :)