Recenze (598)
Svět vynálezů Wallace a Gromita (2010) (seriál)
Priznám sa, že ma moc nechytilo sledovať neobyčajne obyčajný dokument o vynálezoch v podaní W&G.
S tebou mě baví svět (1982)
Z filmov, ktoré otravujú v TV každý rok, je tento ten menej otravný, ba niekedy zas a znova pobaví.
Rudolf (1998)
Zaspomínal som si na detstvo a na romantickú pieseň, ktorú spieval Rudolf a Zoey .
Ledové království (2013)
Zatiaľ rozprávka roka(asi) pre mňa. Znova som si vedomý toho, že je to hlavne kvôli ženským hrdinkám, ktorým, keby som bol rozprávkovou postavičkou, určite podľahnem. Taktiež milý snehuliak určite bude patriť k tom zabávačom, aj keď ja som si ho moc nevšímal. "Ruské" prostredie bolo celkom fajn, taktiež piesne sa mi páčili. No celkovo, síce pripomínajúce Na vlásku, ale niečim predsa iné a krásne.
Riddick (2013)
Priznám sa, že som to nevidel od začiatku, no videl som to asi tak od polovice a tá sa mi celkom páčila. Riddick znova ukázal svoj precízny zmysel pre zabíjanie, príšery a zábery na ne boli fajn, čo sa týka efektov. Aj planéta ušla. Vraždilo sa jedna radosť a tak neľutujem.
Pururambo - prales, kde se zastavil čas (2005)
Zdrvujúce zábery v dobrom slova zmysle. Páčil sa mi aj komentár. Už len ukojiť túžbu zažiť podobnú cestu.
One Piece (1999) (seriál)
Luffy je môj vzor. Luffy je osobnosť, akou by som chcel byť. Luffy je najväčší nervák a optimista zo všetkých na svete. Je neuveriteľné, že to môže byť v kope. Skvelý seriál, ktorý som ako decko nepozerával, no začal som ho teraz pozerať len tak, aby sa nepovedalo a vždy, keď vidím Luffyho a spomeniem si na jeho sen o tom, čo chce dosiahnuť, tak ma to namotivuje. Je to vitpné. Geniálna manga. Nevidel som ich veľa, takže nemôžem porovnávať, ale po dragon balle sa mi zatiaľ toto páči najviac. Postavy sú takmer každá iná. Nechápem, ako to tí Japonci robia, že majú toľko nápadov. Páči sa mi kombinácia starého obdobia s moderným. Bolo to tak aj v Dragon Balle a je to tak aj tu. Slnečné okuliare, aby im náhodou slnko nesvietilo do očí sú nutnosťou. A zaručujú štýl. Nechcem opisovať všetko, lebo som to ešte nevidel celé, no musím povedať, že mám zaručenú zábavu cestou do autobusu.
Šedá zóna (2001)
Krutý, drsný a dosť nepekný film z obdobie, o ktorom sa na jednej strane rád bavím, no na druhej by som bol najradšej, keby som o tom nevedel. Ako len ľudia mohli niečo takéto dopustiť. Doslova sa mi hnusili niektoré zábery, hlavne mŕtvych nahých tiel, ktoré odhadzovali ako keby to bolo nič. Neviem, páčilo sa mi to, ale nemal som z toho dobrý pocit.
Mr. Bean: Animované příběhy (2002) (seriál)
Snaha preniesť Mr.Beana do kresleného sveta sa moc nevydarila, ale zas až taká katastrofa to nebola. Len to nemalo ten šmrnc a humorovo to bolo moc nízko oproti originálu. Veľká škoda, ale tak to je údel toho, že Atkinson je len jeden a to ten živý.
Agent Bílá krvinka (2001)
Seriál sa mi páčil viac, pretože spojenie rozprávky s reálnym filmom nie je pre mňa. Čierna smrť však vystrašila a aj keď na Bol raz jeden život to nesiaha, bolo to moje detstvo.