Recenze (598)
Spider-Man 2 (2004)
Spídi a jeho druhé pokračovanie bolo veľmi príjemným prekvapením.
500 dní se Summer (2009)
Prečo? Ako mohli...toto nemôže byť pravda. Skvelý film, o tom niet pochýb. Len keď človek by sa nemal stotožňovať s postavami, lebo predsa len je to len film. Nevadí, hlavne že skvelí herci odviedli kus roboty a dodali tomu tú reálnosť, ktorá sa teraz odráža v našich (diváckych) srdciach a my dúfame, že nám sa takéto niečo nestne. Chudák Tom, ako mu mohla Summer takto všetky jeho sny zničiť. Dobre dosť. Určite si to pozrite, pretože medzi romantickými filmami, tento nemá konkurenciu.
Toy Story: Příběh hraček (1995)
Donekonečna a ešte ďalej !
Seznamte se, Joe Black (1998)
Brad zahral smrť tak vtipne, skvelo a desivo zároveň, že by som mu to všetko aj uveril. Claire bola taká krásna, že aj na kilometer by som jej asi neodolal. Anthony zas taký skvelý, že to už snáď ani netreba spomínať. Ale kto by povedal, že sa smrť zamiluje a ukáže aj ľudskú tvár?
Apocalypto (2006)
Veľmi zvláštny film, ktorý ma dostal.
Asterix a Obelix: Mise Kleopatra (2002)
Misia Kelopatra dopadla úspešne !
Asterix a Obelix (1999)
Asterix a Obelix boli vždy mojimi obľúbencami v oblasti komédií. Podľahol som komixom a aj filmom....tento bol najlepší.
Mezi námi děvčaty (2003)
Go home Gibbs, you are drunk.
Želvy Ninja (1987) (seriál)
Michelangelo bol mojim obľúbencom..a ako vidím, nebol som jediný, komu počaroval.
Dragon Ball Z (1989) (seriál)
Staršie, drsnejšie coooloveejšie...také je Dragon Ball Z!