Recenze (598)
Bumerang (1992)
Už o niečo lepší, no stále nič moc film s Eddiem.
Zamilovaný profesor (1996)
Ďalší z prípadov Eddieho pravdepodobne nudného života.
Norbit (2007)
Eddie a jeho zmysel pre humor boli niekedy tak trápne.
Šílený rande (2003)
Taký "meh." film, ktorému pridáva jedine Ashton na kvalite.
Guru lásky (2008)
Totálna bizarnosť.
Shrek 2 (2004)
Druhá časť bola ešte fajn.
Shrek: Zvonec a konec (2010)
Niekedy je menej viac.
Prostřeno! (2010) (pořad)
A vždy mi robia také chúťky.
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Totálna legenda a totálna komédia. Walker a jeho genialita= Chuck Norris.
Whose Line Is It Anyway? (1998) (pořad)
Čo by to bolo, keby aj v USA nemali niečo, čo vo Veĺkej Británií.